سرگرم شو

فال روزانه ۰۲ / ۰۵ / ۱۳۹۳

فروردین

امروز باید در ارتباطات اجتماعی خود بیشتر کار کنید و رفتار گروهی بهتری داشته باشید. احساسات و عواطف شما به کارهایی که انجام می دهید بستگی دارد. این را بدانید که روز آرامی در انتظار شما است و می توانید با خیال راحت تر و با استرس کمتر کارهای خود را انجام دهید. خوب است در حوزه کاری خود ایده های جدیدی ارائه دهید و برای این امر باید مطالعه کنید تا مسایل کامپیوتری و فنی بیشتری بیاموزید. در مسایل عاشقانه، اگر تازه در ابتدای راه هستید شاید برخی مسایل برای شما واضح نباشند و نیازهای یکدیگر را به درستی نشناسید. بهتر است با یکدیگر صادق باشید و هر چه در دل دارید با هم مطرح کنید.

اردیبشهت

نرژی های جسمی و فکری شما امروز بسیار بالا است. می توانید باشگاه بروید و ورزش های گروهی انجام دهید. یا ایده هایی که در سر دارید را یادداشت و برای اجرایی کردن آنها راهکارهای مناسب بیابید. قدرت فکری شما زیاد است و می توانید در مسایل کاری پیشرفت های خوبی را برای خود رقم بزنید. در مسایل عاشقانه نیر باید صادق و رک باشید. اگر مساله ای ذهنتان را مشغول کرده است با صداقت مطرح کنید تا به مشکل یا سوءتفاهم بزرگ تر تبدیل نشود. اگر فکر می کنید شریک عاطفیتان با شما صادق نیست، از او در مورد نیازهایش بپرسید.

خرداد

امروز این فرصت را دارید تا از شلوغی های کاری و فکری که در روزهای گذشته داشته اید کمی فاصله بگیرید. در ارتباطات اجتماعی خود بسیار موفق خواهید بود و این موجب می شود تا شادی بسیاری درون خود احساس کنید. نظرات و ایده های خود را با اطرافیان و همکاران در میان بگذارید. اگر به دنبال تغییر شغل هستید، امروز فرصت های خوبی برای نشان دادن مهارت های شما است. در مسایل عاشقانه شاید با کمی سوءتفاهم روبه رو شوید. احساس می کنید چیزی در میان رابطه شما در جای درست نیست. باید با هم صادق باشید و خواسته ها و نیازهای خود را رک با هم در میان بگذارید تا مشکلات برطرف شوند.

تیر

در ارتباطات اجتماعی بسیار موفق هستید و می توانید در هر جمعی که هستید، بسیار خوش بدرخشید. حرف های شما تاثیر بسیاری بر اطرافیان دارد. بنابراین، بسیار سنجیده و درست سخن بگویید و در انتخاب کلمات وسواس به خرج دهید. در مسایل کاری نیز توانایی های خود را به نمایش بگذارید. مطمئن باشید مدیرتان به خوبی به مهارت های شما آگاه است و برای اطلاعاتی که دارید ارزش زیادی قایل می شود. پس بدون هراس برای ارتقا شغلی خود تلاش کنید. در مسایل عاشقانه نیز فقط با صداقت می توانید رابطه خوبی برای خود ایجاد کنید. اگر تصور می کنید شریک عاطفی شما کمی مبهم است و چیزی در میان شما هست که درست پیش نمی رود، درباره آن با هم حرف بزنید. حرف زدن های صادقانه در رابطه عاشقانه معجزه می کنند.

مرداد

شاید همچون قبل نتوانید در پیشبرد اهداف و کارهای خود ثابت قدم باشید. پشتکاری که همیشه داشته اید، امروز کمی کمرنگ می شود. اما در مسایل اجتماعی بسیار موفق خواهید بود. بیرون بروید و در جمع دوستان یا همکاران باشید. شما فکرهای بزرگی در سر دارید که برای دیگران نیز ارزشمند هستند. آنها را بیان کنید و از مهارت سخننوری خود بهره بگیرید. این مساله در عشق هم مصداق دارد. باید با حرف هر مشکلی میان شما و عشقتان وجود دارد را برطرف کنید. کمی در رابطه خود دچار تردید شده اید و فکر می کنید یک جای کار می لنگد، اما با حرف و صداقت می توانید این مشکلات را از میان بردارید.

شهریور

انعطاف پذیر باشید و تعامل خوب و شادی با دیگران برقرار کنید. این را بدانید با تنبلی راه به جایی نخواهید برد. خوب است امروز بیرون بروید و در مورد احساسات، عقاید یا ایده های خود با دیگران حرف بزنید. در مسایل کاری فکرهای خلاقانه جالبی در سر دارید. باید بتوانید آنها را به صورت یک پروپوزال حرفه ای ارائه دهید تا دیگران از توانایی های شما آگاه شوند. این را بدانید که از نظر احساسی در وضعیت پایداری هستید و می توانید از این موضوع برای حل مشکلات عاطفی خود کمک بگیرید. با عشقتان حرف بزنید و در مورد خواسته های خود بگویید و نیازهای او را نیز جویا شوید. با معجزه حرف می توانید روز آرامی را با هم تجربه کنید.

مهر

امروز شاید دوست داشته باشید استراحت کنید و به اصطلاح کمی تنبل باشید. اما این اجازه را به خود ندهید. انرژی های امروز زیاد هستند و می توانید از آنها به شکل بهتری بهره بگیرید. برای ایده گرفتن می توانید در اینترنت مقاله بخوانید یا مجله و کتاب مطالعه کنید. سرحال و شاد باشید تا در محل کار نیز بتوانید پیشرفت خوبی را شاهد باشید. هر سوالی که برای شما ابهام ایجاد کرده است را مطرح کنیدو در مسایل عاطفی نیز صادق و رک باشید و اگر لازم است در مورد نیازهای خود با عشقتان حرف بزنید تا از پیشامد هر نوع مشکلی پیشگیری کنید.

آبان

بالاخره پس از چندین روز احساس می کنید مغزتان آرام و باری از دوشتان برداشته شده است. البته شاید هنوز از نظر احساسی کمی دوگانگی داشته باشید اما آنها نیز برطرف می شوند. هر چه فعالیت بیشتری داشته باشید در مسایل کاری و زندگی شخصی خود موفق تر خواهید بود. در محیط کار بسیار دوست دارید دیگران را به چالش بکشید و مهارت های خود را نمایش دهید. اما بهتر است به جای فردی فکر کردن، اصول حرفه ای را رعایت و گروهی کار کنید. در مسایل عاشقانه نیز می توانید با فرد مورد علاقه تان تفریحات و سرگرمی های جدید و شاد را تجربه کنید و روز شادی را برای خود رقم بزنید.

آذر

ارتباطات اجتماعی خود را گسترده تر کنید. می توانید در رویدادهای اجتماعی شرکت کنید یا به میان جمع دوستان بروید. شما حرف های جالبی برای بیان دارید و از این قدرتی که امروز در وجود شما می درخشد استفاده کنید. آرام و ساکت نباشید و فعال بودن خود را زیاد کنید. به این نحو می توانید در کار خود هم پیشرفت زیادی ایجاد کنید. دیدگاه سخت گیرانه را کنار بگذارید و به سوی موفقیت بیشتر بتازید. در مسایل عاشقانه نیز شاد باشید. حرف های خود را بیان کنید و با عشقتان بیرون بروید و هیجان و خوشحالی را با هم تجربه کنید.

دی

باید امروز مطالعه را در صدر کارهای خود قرار دهید. پیگیر اخبار باشید و تا می توانید به بار دانش و آگاهی خود بیفزایید. باید اطلاعات عمومی خود را بیشتر کنید. در این مسیر از جادوی ارتباطات اجتماعی و معاشرت با انسان های جدید غافل نشوید. حرف زدن و گفت و گو در مورد مسایل مختلف، موجب پیشرفت کاری شما نیز می شود. با تعامل با افراد جدید می توانید دیدگاه های تازه بیابید که برایتان بسیار مفید است. در مسایل عاشقانه نیز بهتر است صادق باشید. گاهی از مسایلی رنجیده هستید اما به ظاهر برای هم فیلم بازی می کنید. این می تواند در طولانی مدت موجب خدشه دار شدن رابطه شما بشود. رک و صادق باشید و هر مشکلی هست با حرف و مشورت برطرف کنید.

بهمن

امروز انرژی بسیاری دارید. می توانید از همان ابتدای صبح کارهای بسیار مفیدی انجام دهید. لازم نیست خیلی به خود سخت بگیرید. اگر روابط اجتماعی خود را گسترش دهید کافی است. ورزش کردن نیز فکر بسیار خوبی است. می توانید به واسطه ورزش های سبک، ذهن بازتری داشته باشید و در مسایل کاری خود ایده های خوبی ارائه دهید. در مسایل عاشقانه نیز بهتر است حرف دل خود را بیان کنید. اگر کسی موردنظر شما است از بیان حس های خود هراس نداشته باشید. با او قرار بگذارید و بسیار صادقانه در مورد علاقه خود به او بگویید.

اسفند

انرژی بسیاری دارید و می توانید از آن به بهترین شکل کمک بگیرید. کارها به خوبی پیش می روند و شما می توانید بار روزهای گذشته را از روی دوستان بردارید. بیرون بروید. پیاده روی کنید و در جمع های دوستانه یا اجتماعی شرکت کنید. بودن در اجتماع این حسن را دارد تا با افراد جدید آشنا شوید و ایده ها و دیدگاه های جدید از آنها بگیرید. در مسایل عاشقانه هم دلتان را به دریا بزنید و در مورد احساسات خود به فردی که دوستش دارید بگویید.

برچسب ها

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن