سرگرم شو

فال روزانه ۲۱ تیر ۹۳

فال حافظ

فال روز متولدین فروردین:
امروز احتمالا با نیرویی بسیار خلاقانه از خواب بیدار شده اید و آماده اید که روزتان را به روزی بسیار خاص تبدیل کنید، اما تصمیمات تان احتمالا به خاطر شرایط غیر قابل انتظاری لغو می شود یا ممکن است رئیس تان به شما ماموریت سخت و دشواری محول کند یا دوستی از شما انتظار مساعدت و یاری داشته باشد، ولی بهر حال شما مجبورهستید زمان زیادی را برای کار بگذارید، به جای اینکه به تفریح و گردش بگذرانید. به یاد داشته باشید اکنون بادهای مهمی در آسمان زندگی شما در حال وزیدن است، پس وقت خود را برای این تلف نکنید که در مقابل شرایط غیرقابل اجتناب ایستادگی کنید.
حافظ:
تو را آن به که روی خود ز مشتاقان بپوشانی که شادی جهان گیری غم لشکر نمی‌ارزد
چو حافظ در قناعت کوش و از دنیی دون بگذر که یک جو منت دونان دو صد من زر نمی‌ارزد
تعبیر:غم و اندوه بیهوده برای کاری که فایده ای برایت ندارد، کاری ابلهانه است. به دشمنان خود اعتنایی نکن. هر کار بزرگ و خطیر، مشکل و دشوار است. نخست جوانب کار را بسنج و سپس شروع به کار کن.

فال روز متولدین اردیبهشت:
می توانید انتظار یک فرصت را در زمینه های کاری داشته باشید. اما اگر باید قراردادی را امضا کنید یک هفته در موردش فکر کنید در این صورت همه چیز به خوبی پیش می رود.ممکن است امروز هر اتفاقی بیفتد.بنابراین منتظر اتفاقات غیرمنتظره باشید.از افرادی که مدت هاست بی اطلاع هستید خبر می گیرید.شاید هم خبری به شما بدهند که خوشحال شوید.نسبتاً عقلانی و منطقی هستید اما سعی کنید لحظاتی را هم با همسرتان باشید.
حافظ:
جمع کن به احسانی حافظ پریشان را ای شکنج گیسویت مجمع پریشانی
گر تو فارغی از ما ای نگار سنگین دل حال خود بخواهم گفت پیش آصف ثانی
تعبیر:قدر لحظات عمر خود را بدان و آن ها را به راحتی از دست نده. راز خود را با نامحرمان در میان نگذار تا دچار دردسر و حسادت دیگران نشوی. برای رسیدن
به هدف باید تلاش کنی. مراقب کارهای خود باش و با تعقل و تفکر و صبر و آرامش کار کن تا با سهل انگاری خود را دچار انحراف و شکست نکنی و پشیمان نشوی

فال روز متولدین خرداد:
ممکن است امروز به نظر برسد دیگران زیاد قابل اطمینان کردن نباشند چرا که آنها در نگهداری اسرار زیاد متعهد نیستد برخلاف شما که بسیار مراقب آنها هستید. شما ممکن است نتوانید براحتی خود را سرگرم کنید به خاطر اینکه انتظارات شما غیر واقعی به نظر می‌رسند، با وجوداینکه شما فکر می‌کنید آنها زیاد افراطی نیستند. پذیرفتن نقائص دیگران می‌تواند باعث شود همه احساس آرامش داشته باشند و شگفت آور این است که این کار باعث می‌شود بهره وری و سومندی همه افزایش یابد.
حافظ:
به صبر کوش تو ای دل که حق رها نکند چنین عزیز نگینی به دست اهرمنی
مزاج دهر تبه شد در این بلا حافظ کجاست فکر حکیمی و رای برهمنی
تعبیر:قناعت بزرگترین ثروت و گنجینه برای انسان است. آسودگی و فراغت زندگی خود را با ندانم کاری به خطر نینداز. قدر زندگی و خانواده ی خود را بدان. صبر داشته باش و سختیها را تحمل کن تا به نتیجه ی مطلوب برسی. روزگار همیشه نامساعد باقی نخواهد ماند. صبر و قناعت را فراموش نکن. از همنشینان بد احتراز کن تا گمراه نشوی
فال روز متولدین تیر:

ایجاد کردن روابط دوستانه بر پایه حقیقت‌های مشترک چیز خوبی است، اما وقتی احساسات‌تان تغییر کردند و حتی نتوانستید از یک روز تا روز دیگر به خودتان با اطمیان کامل تکیه کنید داستان فرق می‌کند. شما برای ارتباط برقرار کردن آمادگی ندارید، بنابریان قولی ندهید که نتوانید بهش عمل کنید. پس بهتر است به جای هدایت کردن دیگران و صحبت کردن راجع به حقیقت فقط صداقت داشته باشید.
حافظ:
حاشا که من از جور و جفای تو بنالم بیداد لطیفان همه لطف است و کرامت
کوته نکند بحث سر زلف تو حافظ پیوسته شد این سلسله تا روز قیامت
تعبیر:از گرفتاری هایی که به تو روی آورده نگران و مأیوس نباش. سعی کن تا خود را از چنگ گرفتاریها برهانی. با دست روی دست گذاشتن به هیچ جا نمی رسی.

فال روز متولدین مرداد:
شما امروز از نظر احسی در آرامش کامل به سر می برید! شاید قبلا به اندازه کافی نگران بوده اید و الان وقت این است که ناراحتی هایتان را فراموش کنید. حتی اگر به طور کامل آماده نیستید که به راه خود ادامه بدهید، ولی هنوز هم بهترین کار این است که نگرانی هایتان را پیش خود نگه دارید. درهرصورت افراد دیگر نگاه بی تفاوتی به شما دارند و این موضوع می تواند توانایی های معنوی شما را بالاتر ببرد.
حافظ:
تو به تقصیر خود افتادی از این در محروم از که می‌نالی و فریاد چرا می‌داری
حافظ از پادشهان پایه به خدمت طلبند سعی نابرده چه امید عطا می‌داری
تعبیر:کاری را که از حد توانایی تو خارج است انجام نده و قدرت و توانایی خود را بسنج. با ندانم کاری، خود را دچار رنج و زحمت نکن. باید سعی و تلاش کنی تا به هدف برسی. اشتباهات خود را با تعقل و اندیشه برطرف کن.
فال روز متولدین شهریور:
ناآرامی و سر گشتگی بعضی از متولدین این ماه را باید بحساب دوری از عزیزان، اصولا” دورافتادن از گذشته ها و خاطرات شیرینی که زندگی شان را دربر گرفته بود گذاشت، در مجموع متولدین این ماه آدمهای عاطفی، پابند گذشته و مسائل بسیار عاطفی هستند و بهمین سبب خیلی از دختر خانمهای متولد این ماه تا سالهای سال بدلیل دست نیافتن به ایده آلها ازداوج نمی کنند، خیلی از مردها تا پایان عمر وصلتی را نمی پذیرند.
متولدین مهر :
حافظ:
داور دارا شکوه‌ای آن که تاج آفتاب از سر تعظیم بر خاک جناب انداختی
نصره الدین شاه یحیی آن که خصم ملک را از دم شمشیر چون آتش در آب انداختی
تعبیر:به زودی به آرزوی خود می رسی و سعادت و نیکبختی بر زندگی ات سایه خواهد افکند و این حاصل رنج و زحمتی است که تحمل کرده ای. قدر لحظات زندگی را بدان و شکر خداوند را به جای آور

فال روز متولدین مهر:
نوآوری را دوست دارید اما بهتر است با نظر جمع خودتان را تطبیق دهید. گاهی اوقات لازم است صبر کنید و در نظر دیگران را در مورد ایده هایتان ببینید و با این کار خودتان را هم از سردرگمی نجات دهید
حافظ:
ما را که درد عشق و بلای خمار کشت یا وصل دوست یا می صافی دوا کند
جان رفت در سر می و حافظ به عشق سوخت عیسی دمی کجاست که احیای ما کند
تعبیر:زندگی گاهی با شکست و گاهی با پیروزی همراه است. نباید نا امید شد، بلکه به لطف خداوند امید داشته باش. همه چیز را از خدا بدان تا زندگی بر تو آسان گردد. به زودی رنج ها به پایان می رسد.
فال روز متولدین آبان:

امروز جدا کردن مشکلات افراد دیگر از مشکلات خودتان برای شما تبدیل به چالش شده است، برای اینکه بیش از اندازه نسبت به احساسات افراد دیگر حساس شده اید. شما واقعا باور کرده اید که می‌توانید به همه چیز رسیدگی کنید، به جز این یک مورد که محدودیت‌های شما نیز مثل محدودیت‌های افراد دیگر است!! به جای اینکه برای ثابت نگه داشتن آنچه شما و یا کسانی که دوستشان دارید را اذیت کرده در تلاش باشید، به راحتی و صادقانه در موردش صحبت کرده و تا جایی که می‌توانید روراست باشید. توانایی شما برای انتخاب کردن لغات مناسب می‌تواند روند بهتر شدن اوضاع را سریع تر کند.
حافظ:
مطرب چه پرده ساخت که در پرده سماع بر اهل وجد و حال در های و هو ببست
حافظ هر آن که عشق نورزید و وصل خواست احرام طوف کعبه دل بی وضو ببست
تعبیر:نسنجیده و بدون اندیشه دست به هیچ کاری نزن زیرا به بن بست خواهی رسید. فریب دوستان ظاهری را خورده ای اما مطمئن باش که با لطف خداوند راه چاره ای برایت باز خواهد شد.
فال روز متولدین آذر:
امروز کارهای خیلی زیادی روی دوشتان سنگینی می‌کند و شاید هم نگران این هستید که همه این کارها را ناتمام رها کرده‌اید. هم اکنون تهیه کردن یک فهرست از کارهایتان، تمرکز کردن روی جزئیات و اختصاص دادن زمانی برای بررسی کردن هر یک از وظایف‌تان، یک راهبرد مفید و مناسب است. اما شما از موانعی که سر راه شما قرار می‌گیرند خسته شده‌اید. شما نباید فقط به خاطر اینکه دوست دارید قوانین یکنواخت روزانه‌تان را بشکنید دست به کاری پر مخاطره بزنید. روی گزینه‌های خود فکر کنید، ولی قبل از اینکه به صورت جدی اقدام کنید یک روز صبر کنید.
حافظ:

رقص بر شعر تر و ناله نی خوش باشد خاصه رقصی که در آن دست نگاری گیرند
حافظ ابنای زمان را غم مسکینان نیست زین میان گر بتوان به که کناری گیرند
تعبیر:غرور و تعصب را رها کن و آینده نگر باش. اوضاع همیشه بر وفق مراد نیست. در روزگار توانمندی به یاد تنگدستان باش تا خداوند همیشه به تو یاری رساند.

فال روز متولدین دی:

شما احساس می‌کنید که آرزوهای خیلی جاه‌طلبانه جزو بهترین اهداف شما به حساب می‌آیند. لازم نیست که توقعات خود را پایین بیاورید؛ آنچه که اهمیت دارد این است که باید خلاقیت خود را بیشتر کرده و کارهایی را انجام دهید که از نظر روانی احساس خوبی در شما ایجاد کنند. چیزهایی که برایتان مهم هستند فرار نمی‌کنند؛ آنها همین جا هستند تا شما با انرژی و قدرت جدیدی که کسب می کنید دوباره بهشان رسیدگی کنید.
حافظ:
ملول از همرهان بودن طریق کاردانی نیست بکش دشواری منزل به یاد عهد آسانی
خیال چنبر زلفش فریبت می‌دهد حافظ نگر تا حلقه اقبال ناممکن نجنبانی
تعبیر:فرصت ها و لحظات زندگی را مفت و مسلم از دست نده تا پشیمان و نادم نشوی. در روزگار راحتی و آسایش به فکر آینده و دوران سختی باش و عاقبت اندیشی کن. دیده ای حقیقت بین و آگاه لازم است تا ناگهان دچار لغزش و اشتباه نشوی.

فال روز متولدین بهمن:

دوست یا همکاری که دارید می تواند امروز را برای شما به یک روز پر مشغله تبدیل کند و این شما هستید که باید ببینید این وضعیت را دوست دارید یا خیر. با اینکه امروز در بهترین وضعیت خود قرار دارید، به راحتی میتوانید در صورت قرار گرفتن در موقعیتی که دوستش ندارید نشاط و شوخ طبعی خود را از دست بدهید. بهتر است انرژی خود را هدر ندهید و آن را برای روزهای آینده ذخیره کنید، چرا که در چند روز آینده به این انرژی نیاز خواهید داشت!
حافظ:
تو پنداری که بدگو رفت و جان برد حسابش با کرام الکاتبین است
مشو حافظ ز کید زلفش ایمن که دل برد و کنون دربند دین است
تعبیر:در راه رسیدن به مقصود دچار گرفتاری و مشکلات شده ای. از مکر و حیله ی دشمن در امان نباش زیرا به موقعیت تو حسادت می ورزد. با کمی درایت و توکل بر خدا می توانی به مقصود خود نائل شوی.
فال روز متولدین اسفند:
چند روز اخیر سردرگم بوده اید زیرا با دیگران بر سر نظراتتان مخالفت داشته اید در حالی که حق با شما بوده است ولی حالا می توانید نفس راحت بکشید. دیگران ممکن است هم چنان با شما مخالفت کنند ولی نظرتان را به خاطر راضی کردن افرادی که مردد هستند، عوض نکنید. در نهایت شادی خود هستید؛ فعالیت های گذشته شما اکنون جواب می دهد.
حافظ:
بر جمال تو چنان صورت چین حیران شد که حدیثش همه جا در در و دیوار بماند
به تماشاگه زلفش دل حافظ روزی شد که بازآید و جاوید گرفتار بماند
تعبیر:راه رسیدن به مقصود دشوار و ناهموار است. شکست امروز به معنی پیروزی فرداست به شرط آنکه از لحظات کمال استفاده را ببری. صبور و شکیبا باش.

برچسب ها

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن