چه خبر؟

سرگردانی کاربران شرکت‌های اینترنتی

به منظور رضایت شما مشترکان عزیز کلیه مکالمات ضبط می‌شود، چنانچه نارضایتی داشته باشید می‌توانید آن را با مسوولان ذیربط در میان بگذارید.
این متن مربوط به یک صدای ضبط شده است که در اکثر شرکت‌های مخابراتی و اینترنتی به گوش می‌رسد اما در بیشتر مواقع مشتریان را از انجام اموری که منجر به رضایت آنها شود ناکام باقی می‌گذارد.
یکی از معضلات در سال‌های اخیر با توجه به پیشرفت‌هایی که در جهان علم وجود داشته است و می‌طلبد تا کشور ما نیز پا به پای آنها پیش برود مساله سرعت اینترنت بوده و هست.

مساله بغرنجی که تاکنون کسی نتوانسته است آن را حل کرده و به نتیجه مطلوب و مورد رضایت از سوی مردم و کاربران برساند.

مجلس، دولت، قوه قضاییه و بسیاری سازمانها و نهادهای دیگر همیشه در خصوص بحث اینترنت نظراتی را ارائه و اقداماتی را انجام داده‌اند اما همواره سرعت کاهش یافته و مسائل بی‌شمار دیگری پیش آمده که بیان آنها شاید اتلاف وقت باشد.
اما برخی شرکتها بر این معضلات دامن می‌زنند و وضعیت را از آنچه هست بدتر می‌کنند.
ارائه نامطلوب خدمات، عدم پاسخگویی و جواب‌هایی که بیشتر توجیه عملی غیر منطقی است تا رفع مشکل کاربران خستگی و ناامیدی را برای مردم به ارمغان می‌آورد.

اینکه پاسخگویی به موارد اینچنینی چگونه باید باشد امری است بدیهی و کاربر انتظار برطرف شدن مشکل خود را نه در ظرف چند ثانیه بلکه حداقل در ظرف یک روز را دارد چراکه استفاده از اینترنت یعنی سریعتر انجام شدن امور، یعنی پل ارتباطی و بسیاری معانی دیگر که مسلما این شرکتها بهتر از هر کس دیگری بر معانی آنها آشنایی دارند.

اما مشکلی که این روزها برای برخی از کابران پیش آمده است و کسی هم جواب دقیقی به آن نمی‌دهد مساله پایان اعتبار ظرف مدت بسیار کوتاه است.
به طور مثال وقتی کاربری حجمی معادل یک گیگ را خریداری می‌کند این حجم بدون استفاده منطقی و تنها ظرف ۵ روز به اتمام می‌رسد در صورتیکه باید یک ماه کاربر از خدمات طرح خود بهره‌مند باشد.

حال تماس با این شرکت‌ها که یکی از آن‌ها ارائه دهنده خدمات وایمکس است، هیچ نتیجه‌ای را به بار نمی‌نشاند و تنها مساله‌ای که از سوی اپراتور عقلانی به نظر می‌رسد هک شدن مودم است.

اما اینکه چرا یک مودم سه بار در طول یک ماه هک می‌شود و این شرکت‌ها نمی‌توانند راهکاری برای آن ارائه دهند خود نیز مساله دیگری است.
البته ناگفته نماند که براساس مستندات موجود این شرکت ها خود را مقصر می‌دانند و اعلام به بازگشت حجم هدر رفته به کاربران در پاسخ به ایمیل آنها می‌نمایند اما در نهایت این قول‌ها، وعده‌هایی که هرگز به ثمر نمی‌نشیند و هیچ کس هم پذیرای قبول آن نیست.

نوشته های مشابه

همچنین ببینید

بستن
دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن