چه خبر؟

دسیسه یک زن برای قتل‌عام خانواده‌اش

عامل مرگ کودک ۲ ساله که پس از خوردن غذای مسموم جانش را از دست داده بود، کسی نبود جز مادرش.

این زن پس از طراحی نقشه‌ای وحشتناک سعی کرد اعضای خانواده‌اش را به قتل برساند و این جنایت را به گردن همسایه‌شان بیندازد اما تحقیقات پلیس دست او را رو کرد. عصر ۲۰خردادماه، زمانی که مرد جوان مغازه‌اش در شهرستان گرگان را تعطیل کرد و راهی خانه‌شان شد، خبر نداشت که همسرش دام هولناکی برای او و ۲فرزندشان پهن کرده است. مرد جوان وقتی وارد خانه شد، همسرش را دید که سفره شام را پهن کرده است.

یک ظرف غذا روی سفره بود و مرد پیش از صرف شام تصمیم گرفت دوش بگیرد. دقایقی بعد وقتی او از حمام خارج شد، متوجه بوی عجیبی شد که خانه را پر کرده بود. بو از ظرف غذایی می‌آمد که وسط سفره بود؛ همان ظرفی که سارینا و سیدحمزه، ۲فرزند ۵و ۲ساله خانواده سرگرم خوردن غذای داخل آن بودند. زن جوان می‌گفت که این ظرف را یکی از همسایه‌ها آورده است و مرد که به ماجرا مشکوک بود، آن را برداشت و کمی از غذای داخلش را مزه کرد و فهمید که غذا مسموم است.

در همین هنگام بود که بچه‌ها حالشان بد شد و مرد فریادزنان از همسرش خواست آنها را سوار ماشین کند و به بیمارستان بروند. آنها با عجله راهی بیمارستان شدند اما دقایقی پس از حضور آنها، سیدحمزه ۲ساله به‌دلیل شدت مسمومیت جانش را از دست داد. پس از آن پدر خانواده تصمیم گرفت دخترش سارینا را به بیمارستان بوعلی ساری که مجهزتر بود ببرد. خوشبختانه سارینا به‌موقع تحت درمان قرار گرفت و از خطر مرگ نجات یافت و پس از آن مشخص شد غذایی که آن روز در اختیار این خانواده قرار گرفته بود، آغشته به قرص برنج بوده و همین باعث شده که پسربچه ۲ساله جانش را از دست بدهد.

یک مظنون

با مرگ سیدحمزه، پلیس نیز در جریان ماجرا قرار گرفت و تحقیقات برای شناسایی عامل این جنایت هولناک آغاز شد. زن جوان مدعی بود که ظرف غذا را پسر ناشناسی که مدعی بود همسایه‌ جدید آنهاست آورده بود. اظهارات این زن نشان می‌‌داد که عامل این جنایت احتمالا با انگیزه انتقام‌جویی غذای مسموم را در اختیار این خانواده قرار داده است. بررسی‌ها نشان می‌‌داد که حدود ۴روز پیش از این حادثه، پدر حمزه با یکی از همسایه‌هایش بر سر جای پارک خودرو درگیر و حتی از سوی او تهدید به قتل شده بود. پس این احتمال وجود داشت که جنایت از سوی همسایه صورت گرفته و درواقع وی تهدیدش را عملی کرده باشد. با توجه به شکایت خانواده مقتول، مرد همسایه دستگیر شد اما او اظهار بی‌گناهی کرد و گفت که در این حادثه نقشی نداشته است.

نقشه تمام حرفه‌ای

درحالی‌که بازجویی از تنها مظنون جنایت ادامه داشت، پلیس متوجه نکته مهمی شد؛ اینکه پدر و مادر سیدحمزه(‌مقتول) از مدتی قبل با هم اختلاف داشتند و زن جوان دیگر تمایلی به ادامه زندگی با شوهرش نداشت. سرهنگ اکبری، رئیس پلیس آگاهی استان گلستان در گفت‌وگو با همشهری می‌گوید: درحالی‌که همه تصور می‌کردند جنایت از سوی مرد همسایه صورت گرفته است، کارآگاهان در ادامه تحقیقات سرنخ‌هایی به‌دست آوردند که ظن آنها را به مادر مقتول بیشتر کرد.

همه‌‌چیز از این حکایت داشت که این زن رازی را مخفی می‌کند و حقیقت را نمی‌گوید. به همین دلیل وی بازداشت شد و در جریان بازجویی‌های انجام شده پرده از دسیسه‌ هولناک خود برای قتل اعضای خانواده‌اش برداشت. این زن ۲۴ساله گفت: از زمانی که با شوهرم اختلاف پیدا کرده بودم، از او کینه به دل داشتم. می‌خواستم هر طوری شده به این زندگی پایان دهم و زندگی تازه‌ای را شروع کنم.

برای انجام این کار باید کاری می‌کردم که شوهر و فرزندانم از بین می‌رفتند. از آنجا که شوهرم به تازگی با یکی از همسایه‌هایش درگیر و تهدید به قتل شده بود، نقشه‌ کشیدم که اعضای خانواده‌ام را مسموم کنم و گناه این کار را به گردن همان مرد همسایه بیندازم. این بود که در ظرف غذایی که پخته بودم قرص برنج ریختم و منتظر ماندم تا همه اعضای خانواده‌ام از آن بخورند. اما درست زمانی که سفره را پهن کرده بودم و بچه‌هایم سرگرم خوردن شده بودند، شوهرم تصمیم گرفت دوش بگیرد و غذا نخورد. او وقتی از حمام بیرون آمد متوجه بوی قرص‌های برنج شد و نقشه‌ام ناکام ماند. سرهنگ اکبری ادامه می‌دهد: با اعترافات زن جنایتکار، برای او قرار بازداشت صادر شد و وی در اختیار مرجع قضایی قرار گرفت.

برچسب ها

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن