چه خبر؟

آتش‌نشان فداکار از مرگ نجات یافت

یک هفته بعد از حادثه آتش‌سوزی در ساختمانی ۳طبقه در خیابان عبادی مشهد که در آن آتش‌نشانی فداکار هنگام نجات جان نوجوانی ۱۶ساله دچار سوختگی شدیدی شد پزشکان از بهبود وضعیت او خبر می‌دهند.

این حادثه ۱۴دقیقه بامداد سه‌شنبه گذشته رخ داد و حریقی وسیع در ساختمانی ۳طبقه واقع در خیابان آیت‌الله عبادی مشهد آتش‌نشانان چند ایستگاه آتش‌نشانی مشهد را به محل حادثه کشاند. در این میان نوجوانی ۱۶ساله برای فرار از آتش به پشت بام خانه پناه برده و دچار دودگرفتگی شده بود که یکی از آتش‌نشانان به نام سیدسعید ویرانی به کمک او رفت اما خودش از ناحیه سر و گردن دچار سوختگی شدیدی شد.

شدت این حادثه به حدی بود که لباس حریق و کلاه ایمنی آتش‌نشان فداکار بر اثر حرارت ذوب شد. این آتش‌سوزی ساعتی بعد با تلاش آتش‌نشانان به‌طور کامل خاموش شد و آتش‌نشان فداکار برای مداوا به بخش سوختگی بیمارستان امام‌رضا منتقل شد. یک هفته بعد از این حادثه تلاش‌های کادر پزشکی باعث بهبود نسبی سعید ویرانی شد و آنها امیدوارند بتوانند به‌زودی بخش‌های آسیب‌دیده او را جراحی کنند.

دکتر طاووسی پزشک معالج آتش‌نشان فداکار درباره آخرین وضعیت او  گفت: سوختگی ایشان ۳۰درصد و از ناحیه صورت و اندام فوقانی پشت است و از آن روز تا به حال متخصص‌های مختلف ایشان را ویزیت می‌کنند تا به‌تدریج با بهبود زخم‌ها طی یک هفته آینده آماده جراحی شود.

برچسب ها

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن