چه خبر؟

مدیران ایرانی گوگل در دانشگاه امیرکبیر سخنرانی خواهند کرد

مسعود صبائی – دبیر مسابقه Iran Mobi Code 2014 با بیان این خبر، گفت: در جریان برگزاری مسابقات ایده‌پردازی و برنامه‌نویسی اندروید که برای نخستین بار اسفندماه امسال در تهران برگزار می‌شود، تجربیات ارزشمند مدیران محصولات گوگل در اختیار هموطنان قرار خواهد گرفت.

وی افزود: لیلی بقایی‌راد – مدیر محصول شرکت گوگل (بخش اندروید) از جمله این سخنرانان است. وی دارای دکتری مهندسی برق از دانشگاه استنفورد بوده و محور اصلی سخنرانی اش، “گوگل و آینده محصولات اندروید”، است.

دبیر مسابقه ایران موبی‌کد، ادامه داد: علی اژدری‌راد – مدیر محصول شرکت گوگل در کشور سوئیس که دارای دکتری علوم کامپیوتر و ارتباطات از دانشگاه ای‌پی‌اف‌ال است، سخنران دیگر این کارگاه‌های تخصصی است.

برطرف کردن نیاز جامعه به برنامه‌های کاربردی فارسی قابل نصب بر روی تلفن‌های همراه و تبلت، بالا بردن سطح فرهنگی جامعه با استفاده از برنامه‌های فرهنگی و آموزشی، سهولت استفاده از امکانات فناوری از طریق برنامه‌های کاربردی، انجام کارها از راه دور و به صورت غیر حضوری از طریق برنامه‌های کاربردی، امکان استفاده همه افراد جامعه از برنامه‌های کاربردی به زبان فارسی و بالا بردن سطح دانش کودکان و دانش‌آموزان از طریق تولید برنامه‌های سرگرمی مفید مبتنی بر اندروید از جمله اهداف برگزاری این دوره از مسابقات اعلام شده است.

نوشته های مشابه

همچنین ببینید

بستن
دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن