سرگرم شو

فال سه شنبه بیست و نهم آذر ماه ۱۳۹۰

فروردین
امروز بیشتر تخیلی هستید و حقیقت را نادیده می گیرید. تازه توانسته اید اتفاقات هیجان انگیز چند روز اخیر را هضم کنید. پیش از آن که خودتان را از لحاظ روحی درگیر کنید کمی فکر کنید.

اردیبهشت
موقتاً حساس و زود رنج هستید ممکن است در محل کار این خصوصیات بیش از حد بروز کند. بنابراین کارهای مهم را انجام دهید و بقیه را برای روزهای دیگر بگذارید. اگر بیش از حد کار کنید خود را بیمار می کنید.

خرداد
افرادی که با شما در محل کار رقابت دارند از هر فرصتی استفاده می کنند تا موقعیت شما را خراب کنند. واقعاً لازم است تا جزئیات را بررسی کنید و از انرژی هایتان استفاده کنید سعی کنید راه حل امنی پیدا کنید. ستارگان در رابطه با مشکلات عشقی شما فرصتی می دهند تا با موفقیت آنها را حل کنید.

تیر
اگر هنوز در کاری مشکلی دارید ناراحت نباشید از آنجایی که عطارد به حالت طبیعی بر می گردد همه چیز درست می شود.البته هنوز کارهایی دارید که به توجه شما نیاز دارند.اما حداقل کاغذ بازی های اداری به اتمام می رسند.

مرداد
عطارد از ابتدای ماه دسامبر در مسیر بازگشتی بوده و باعث بروز برخی مشکلات و آشفتگی زندگی اجتماعی شما شده است. امروز دوباره این سیاره موذی به مسیر مستقیم خود برگشته و به شما امکان این را می دهد که هرگونه نابسامانی و آشفتگی را سروسامان داده و به حالت عادی بازگردانید و اگر نسبت به کسی ناامید شده اید، پیشنهاد می کنم که همه چیز را از اول شروع کنید.

شهریور
بالاخره عطارد به حرکت مستقیم خود برگشت.بنابراین مشکلاتی که اخیراً در خانه با آن روبرو شده اید،حل می شوند.اگر در انتظار شنیدن خبری هستید به زودی این خبر را می گیرید.

مهر
بالاخره بعد از مدت طولانی مرکوری مجددا ً به مسیر مستقیم خود برگشته و شما می توانید نفس راحتی بکشید.اگر با شخصی عدم تفاهم بر سر مطلبی داشتید اکنون می توانید آن اختلافات را حل کنید.هم چنین هر بسته یا نامه ای که گم شده را جستجو کنید و یا شانس این را دارید که بفهمید چه بلایی بر سر آنها آمده است.اگر اخیراً چیزی را گم کرده اید،در این زمان می توانید آن را پیدا کنید.

آبان
عطارد امروز به حرکت مستقیم بر می گردد.سرعت زندگی تان افزایش پیدا می کند.اگر با یک نفر آشنا شدید که از نظر مادی برای شما سودمند است حتماً او را از دست ندهید.سیارات هر روز چنین شانسی را به شما نمی دهند.

آذر
امروز مرکوری تصمیم می گیرد که مستقیم حرکت کند و این به این معناست که همه چیز خیلی به نرمی و آرامی پیش خواهد رفت. ممکن است مسایل شلوغ و پر دردسر شوند ولی حداقل همه چیز طبق برنامه پیش می رود. ولی سعی کنید بار زیادی را بدوش نگیرید و امید داشته باشید که همه چیز بخوبی پیش برود. فقط تعداد محدودی هندوانه با یک دست می توانید بلند کنید.

دی
عطارد به حرکت معمولی بر می گردد و می توانید نفس راحتی بکشید. موانعی که بر سر راهتان وجود داشت کم کم از بین می رود و حتی به راحتی به این طرف و آن طرف مسافرت می کنید. البته، شاید همه این ها فقط از ذهنتان باشد اما مهم نیست که حقیقت آن چه باشد. چیزی که مهم است مجدداً احساس رضایت و شادی می کنید.

بهمن
امروز عطارد به مسیر مستقیم خود ادامه می دهد و روابط به حالت عادی خود بر می گردند و کمتر پیش می آید کسی چیزی بگوید که شما را ناراحت کند.اگر به تمام حرفها و مسائل اطرافتان توجه کنید موضوعاتی بدست می آورید که می توانید به آنها فکر کنید.همچنین متوجه خواهید شد که لازم است در زندگی تان تغییراتی ایجاد کنید.

اسفند
امروز عطارد حرکت عادی اش را از سر می گیرد و شما می توانید با یک احساس راحتی نفسی عمیق بکشید. حتی نزدیک به این تعطیلات فصلی به شما اخباری مطلوب از پروژه هایتان می رسد و می توانید به آنها لعاب و جلا بدهید.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن