موسیقی و سینما

گوهر خیراندیش به عقد فخیم‌ زاده درآمد

گوهر خیراندیش که طی یک سال گذشته در خارج از ایران به سر می‌برد بلافاصله پس از بازگشت در دو پروژه سینمایی «آذر، شهدخت، پرویز و دیگران» و «نقش و نگار» مشعول به بازی شده که هر دوی این فیلم‌ها در جشنواره فیلم فجر امسال رونمایی خواهند شد.

 

 

خیراندیش درباره فعالیت‌های خود می‌گوید: «در فیلم‌های بهروز افخمی و علی عطشانی مشغول بازی هستم. فیلمبرداری «نقش و نگار» در لوکیشنی در خیابان سئول ادامه دارد و در خانه‌ای که منزل خانواده ما یعنی من، آتیلا پسیانی و بهرام رادان است، هستیم. در «نقش و نگار» نام کاراکتر من منیر است و شباهت زیادی به خودم دارد، اما نقشی که در «آذر، شهدخت، پرویز و دیگران» بازی می‌کنم، بسیار از من دور است. هر دوی این کاراکتر‌ها یک همسر هستند، اما با وجود شباهت ظاهری تفاوت‌هایی با هم دارند. ضمن اینکه در فیلم آقای افخمی، نقش من یک نقش واحد نیست و تنها با تماشای کار است که می‌توان فهمید به چه شکل نوشته شده است.»

شاید جالب‌ترین نکته در فیلم افخمی بازی خیراندیش در نقش همسر فخیم‌زاده باشد. زوجی که برای اولین بار در سینمای ایران شکل گرفته و احتمالا سوژه جالبی از کار در می‌آید. خیراندیش می‌گوید: «کار آقای افخمی روز اول با من شروع شد و فیلمبرداری را خیلی زود تمام کردیم. قبل از رفتن جلوی دوربین با بازیگر نقش مقابلم یعنی مهدی فخیم‌زاده که در این فیلم همسر من است و همچنین علیرضا خمسه از دیگر بازیگران کار، بسیار تمرین داشتیم. برای کار عطشانی اما، ماجرا مفصل‌تر است و همچنان مشغول به کاریم.»

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن