روانشناسی

افکار غلط زنان درباره رابطه جنسی

بسیاری از متخصصان معتقدند برخی از اشتباهات رایج که منجر به یکنواختی روابط جنسی در بین همسران می‌شود، می تواند از طرف خانم ها صورت گیرد. در این مطلب برخی از اشتباهات رایج خانمها در رابطه جنسی با همسرشان به اختصار بیان شده است. اگر نمی‌خواهید زندگی زناشویی خود را کسل کننده پیش ببرید، خواندن این نوشتار کوتاه را از دست ندهید.

شروع رابطه جنسی
بسیاری از افراد ممکن است در رابطه با رفتار زنانه خود نگران باشند. خانم ها نباید حالت تهاجمی و پرخاشگرانه داشته باشند. احساس شکست و نگرانی درشروع  رابطه جنسی  می تواند از جمله مشکلات عمده خانم ها هنگام برقراری رابطه جنسی باشد . این تصور ممکن است باعث شود که رابطه جنسی آنها دچار عدم تعادل شده باشد. عموما مردها دوست دارند به همان اندازه که آنها زن ها را در رابطه جنسی تحت تاثیر قرار می دهند، خودشان هم تحت تاثیر قرار بگیرند. تکیه بر ایده ها و عقاید سنتی در هنگام برقراری رابطه جنسی و نقش های جنسیتی می تواند رضایت جنسی را تحت تاثیر قرار دهد.علاقه مندی خود به شروع رابطه جنسیوهم چنین احساس خود را از برقراری رابطه جنسی با همسر خود در میان بگذارید تا احساس رضایت خاطری در طرفین ایجاد شود.

چگونه به نظر رسیدن در زمان رابطه جنسی
فکر کردن به این که در حین رابطه جنسی چگونه ممکن است به نظر برسید، شما را از لذت رابطه جنسی به دور می کند و ممکن است در رسیدن به ارگاسم هم مشکل ایجاد کند. هیچ گاه به چاقی و نوع آرایش خود در زمان رابطه جنسی فکر نکنید. شما باید به خود اجازه بدهید که به ارگاسم برسید.

نوع تفکر در روابط جنسی
باید تفکرات قدیمی در روابط جنسی نظیر عدم جذابیت جنسی طرفین را کنار بگذارید، برای بسیاری از مردان رابطه جنسی مسئله ای بسیار مهم است و نباید با بی تفاوتی از کنار این مسئله گذشت. تحقیقات مختلف بیان می کنند که صمیمیت در رابطه جنسی در چارچوب رابطه زناشویی منسجم ایجاد می شود.

اعتقاد به داشتن رابطه جنسی
بسیاری از پسران در زمان نوجوانی تمایل زیادی به داشتن رابطه جنسی دارند، اما این در مورد مردان صادق نیست. فشارهای روزمره زندگی، کار و خانواده باعث عدم برانگیختگی جنسی مردان می شود. وقتی مردی به زنی بگوید که در حال حاضر تمایل جنسی ندارد این امر می تواند منجر به شوک بزرگی در زن شود و در نهایت  باعث ایجاد این تصور شود که همسرش او را دوست ندارد. در حقیقت این امر نشان دهنده این است که مرد در آن لحظه تمایل به داشتن رابطه جنسی ندارد و این به معنای عدم علاقه او به همسرش نیست. با همسرتان به طور واضح درباره روابط جنسی صحبت کنید، به او بگویید چه چیزهایی در رابطه باعث به آرامش رسیدن شما می شود.

از پیشنهاد همسرتان برای رابطه ناراحت نشوید
پس از این که زن و شوهر بعد از مدتی باهم زندگی کردند این امر طبیعی است که با پیشنهاد جدیدی بخواهند یکدیگر را خوشحال کنند. اگر همسر شما پیشنهاد جدیدی برای رابطه جنسی می دهد به این معنا نیست که او از رابطه جنسی فعلی ناراضی است.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن