چه خبر؟

تشییع پیکر پدر شقایق دهقان، فردا در بهشت‌زهرای لواسان

پدر شقایق دهقان که به دلیل ابتلا به بیماری سرطان از حدود دو ماه قبل در بیمارستان بستری بود، ساعت ۲ بعدازظهر روز شنبه ۵ مرداد درگذشت.

قرار است مراسم تشییع پیکر پدر شقایق دهقان زنده یاد مهرداد دهقان ساعت ۱۱ فردا (دوشنبه ۷ مرداد)از مقابل در منزلش واقع در حوالی خیابان شریعتی برگزار و در بهشت زهرای لواسان به خاک سپرده شود. مراسم ختم وی نیز روز چهارشنبه ۹ مرداد از ساعت ۱۶٫۳۰ تا ۱۸ در مسجد جامع شهرک غرب برگزار می شود.

مهراب قاسم خانی همسر دهقان و داماد آن مرحوم دیروز در یادداشت کوتاهی در صفحه شخصی اش نوشت:«پدر رفت … شقایق عزیز تسلیت می گم.»

بنفشه،مهرناز و مهریار،دیگر فرزندان آن مرحوم بودند.

شقایق دهقان رابطه بسیار نزدیکی با پدرش داشت و چندی پیش در مصاحبه ای درباره او گفته بود:«من همیشه می‌گفتم خدایا اگر قرار است برای پدرم اتفاقی بیفتد من قبل از او بروم. از اینکه چنین روزی را ببینم خیلی می‌ترسیدم. یکی – دو روز پیش آقای دکتر با من صحبت کرد و گفت وخامت بیماری پدرتان را که می‌دانید؟ و من خیلی محکم جوابش را دادم و گفتم بله. با خودم فکر کردم که چقدر عجیب است حالا که در این موقعیت قرار گرفته‌ام دارم اینقدر راحت این موقعیت را می‌پذیرم. باز به این نتیجه رسیدم این هم چیزی است که پدرم در این سال‌ها به ما یاد داده است. پدرم همیشه می‌گفت آدم یک موقعی می‌آید و یک موقعی می‌رود. این آرامش همیشه در پدرم بوده و الان آنقدر خیالم از طرف خودش راحت است که استرس چیزی را ندارم».

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن