چه خبر؟

شبکه من وتو: به بی حیایی خود افتخار می کنیم

شبکه انگلیسی من وتو که با پخش برنامه های مبتذل سعی در جذب مخاطب برای رسیدن به اهداف انگلیسی خود دارد در پاسخ به سوال یکی از بینندگان در خصوص سانسور قسمت مبتذ لی از یک فیلم پخش شده از شبکه خود را مخالف هر گونه سانسور خوانده و عدم پخش صحنه مذکور را شیوه انتخاب سکانس عوامل برنامه دانست.

در این برنامه یکی از بینندگان در پیامی انتقادی به شبکه نوشته بود: «چرا لحظه فیلم رضا موتوری سانسور شده بود؟ اگر صحنه دقیق آن را بخواهید بهروز وثوقی می گوید: (یا جیمز باند) و بعد از آن خانمی را می بوسد که متاسفانه این صحنه از شبکه من وتو حذف شده است؟ چرا؟ لطفا به شعور بیننده احترام بگذارید؟»

مجری برنامه در پاسخ به این انتقاد گفت: «من در ابتدا از این بیننده عزیز تشکر می کنم که اینقدر دقت زیادی دارد . اما می دانید که ما نمی توانیم تمام یک فیلم را نشان دهیم و مجبور هستیم که تکه هایی از آن را پخش کنیم به سبب آنکه زمانی که از آن فیلم صحبت می کنیم خاطره آن برای مردم زنده شود.»

وی ادامه داد: «ما سانسوری انجام نداده ایم و این جز همان تکه هایی بوده که انتخاب شده است و می دانید که ما در کل مخالف سانسور هستیم .»

در این حین مجری دیگری در تایید صحبت های مطرح شده گفت: «ما قطعا مخالف سانسور هستیم»

صحبت های مطرح شده از سوی مجریان و دست اندرکاران شبکه در خصوص عدم سانسور و مخالفت با سانسور صحنه های مبتذل در شبکه من وتو به نوعی اعلام عمومی بی حیایی و ترویج آن برای مخاطبان شبکه است و عوامل من و تو با این کار قصد قبح زدایی از ابتذال و عادی سازی آن در بین خانواده های ایرانی را دارد .

پیش از این نیز شبکه من وتو با پخش سریال ها و فیلم های سینمایی و مستند های مبتذل به ترویج بی حیای و ابتذال پرداخته بود و اینک با سخنان مجریان و دست اندر کاران شبکه هر شک و شبهه ای در این باره به واقعیت تبدیل شد.

پخش این انتقاد و پاسخ قابل پیش بینی آن از شبکه نشان می دهد که عوامل من وتو با این کار می خواستند به مخاطبان اعلام کنند که برای به ابتذال کشاندن جوانان و خانواده های ایرانی از هیچ کاری دریغ نمی کنند تا اهداف پلید انگلیس را عملی نمایند.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن