موسیقی و سینما

شکایت «سحر زکریا» از برنامه تلویزیونی شبکه اول

سحر زکریا از شبکه‌ یک سیما به دلیل حذف ناگهانی‌اش از فینال برنامه‌ «چهارباغ» انتقاد کرد و از این اقدام به عنوان بی‌احترامی تهیه‌کننده نسبت به وی یاد کرد.

سحر زکریا، بازیگر درباره خبر بالا گفت: برنامه‌ «چهارباغ» چندی پیش از من دعوت کرد تا در این برنامه شرکت کنم و پس از آن نیز تماس گرفتند که برای بخش فینال رأی آورده‌ام اما یک روز مانده به فینال هیچ تماسی با من گرفته نشد و در دقیقه‌ ۹۰ حذف شدم.

او این اقدام را بی‌احترامی از سوی تهیه‌کننده و غیرقابل تحمل خواند و خاطرنشان کرد: من رأی خودم را برای شرکت در فینال آورده‌ام، حال نمی‌دانم چه اتفاقی افتاده است؟ من این را از چشم تهیه‌کننده می‌بینیم حتی چند تن از همکاران دیگرم نیز از دست او شکایت داشتند اما می‌خواهم از مسؤولان شبکه یک بپرسم که این چه برنامه‌ای است و چه پشتوانه‌ای دارد و چرا باید در دقیقه‌ ۹۰ زمانی که رأی آورده‌ام حذف شوم؟ اگرنه پس در جریان باشند که چطور چنین بودجه‌ای را به این تهیه‌کننده می‌دهند؟

او در ادامه نسبت به اسپانسر این مسابقه هم انتقاد کرد و گفت: می‌خواهم از اسپانسر برنامه این را بپرسم که تحت چه شرایطی به این آقایان کار داده می‌شود که نمی‌دانند چه اتفاقی می‌افتد.

او با انتقاد از این برنامه گفت: اصلا هیچ جوابی به من ندادند و تا به امروز هم هیچ تماسی با من نگرفتند و تنها پیامکی دادند که برنامه کنسل شده است؛ این در حالی است که چنین چیزی نیست و برنامه‌ فینال ضبط شده است!

زکریا با تاکید کرد: نمی‌دانم این چه جریانی است،‌ ناعادلانه برخورد کردند و یک روز مانده به فینال من را حذف کردند. پس من بازیگر دیگر در هیچ برنامه‌ای شرکت نمی‌کنم زمانی که برنامه‌ای رأیش، رأی مردم نیست در نتیجه آن برنامه برای مردم نیست و همه‌ی اینها را من از چشم تهیه‌کننده می‌بینم و می‌توانم بگویم تهیه‌کننده کلاهبردار است.

این بازیگر همچنین با بیان اینکه بازیگر امروز و دیروز نیست و چندین سال است که در تلویزیون فعالیت می‌کند، افزود: بازیگری هم نیستم که به دنبال حاشیه و یا اهل مصاحبه باشم این را می‌گویم که چرا به من بی‌احترامی شده و شبکه یک باید جوابگوی این بی‌احترامی باشد.

او در بخش پایانی صحبت‌هایش تاکید کرد: زمانی که برای تلویزیون کار می‌کنم آن هم در شبکه یک این مشکل را از چشم شبکه یک می‌بینم. شاید هم مسؤولان این شبکه در جریان نیستد که تهیه‌کننده این مسابقه چه کار می‌کند.

سحر زکریا در پایان گفتگوی خود اظهار کرد: از مردم متشکرم به دلیل اینکه رأی خودم را آورده‌ام و این برای من بهترین هدیه است.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن