چه خبر؟

رویانیان: انتخاب دایی بر اساس مطالعه، نظرسنجی و بررسی‌های مختلف بوده است

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس انتخاب دایی را بر اساس مطالعه، نظرسنجی و بررسی‌های مختلف خواند.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، محمد رویانیان پس از انتخاب علی دایی به عنوان سرمربی جدید تیم فوتبال پرسپولیس در جمع خبرنگاران حاضر شد و با تشکر از منصور ابراهیم‌زاده،‌حمید درخشان و سایر گزینه‌های مربیگری پرسپولیس گفت: مربی‌ای که امروز برای پرسپولیس انتخاب کردیم، بر اساس مطالعه، نظرسنجی و بررسی‌های مختلف بوده است.

وی درباره نظر باشگاه راه‌آهن درباره این انتخاب نیز گفت: تاکید و الزام داشتم که پیش از حضور در جلسه موافقت هیات مدیره باشگاه راه‌آهن را جلب کنم به همین دلیل با آقای زنجانی صحبت کردم و با آن‌که ایشان تلفنی موافقت خود را اعلام کرده بود، حضورا با ایشان صحبت کردم و موافقت قطعی‌شان را گرفتم.

رویانیان ادامه داد: در نتیجه با موافقت باشگاه راه‌آهن و موافقت قاطع هیات مدیره باشگاه پرسپولیس و همکاری علی پروین، علی دایی به حول و قوه الهی سرمربی تیم بزرگ پرسپولیس شد و برنامه‌های خود و لیست بازیکنان مورد نیازش را به من ارائه داد.

به گزارش ایسنا در این لحظه گزارشگر یک شبکه تلویزیونی از رویانیان پرسید: با وجود مخالفت صریح مدیرعامل باشگاه راه‌آهن که در تماس زنده با این شبکه اعلام کرده بود، چطور دایی سرمربی پرسپولیس شده است؟ مدیرعامل پرسپولیس که از این سوال بسیار ناراحت شده بود با کنایه به این خبرنگار گفت: از لطفی که کردید و شکافی که بین مدیران ایجاد کردید، تشکر می‌کنم. شما در تلویزیون برنامه درست می‌کنید که مدیران را به جان هم بیندازید. شما چه کاره هستید که چنین کاری می‌کنید؟ من مدیرم و قرارداد را من می‌بندم. شما فقط باید خبر بدهید. مقام معظم رهبری هم دقیقا علیه همین رفتار صحبت کرده بودند ولی شما رعایت نمی‌کنید.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در پایان درباره میزان بودجه فصل آینده باشگاهش هم گفت: هرچقدر که استقلال بودجه داشته باشد، من ۱۰ درصد زیر آن و نیمی از بودجه سپاهان برای پرسپولیس هزینه می‌کنم.

برچسب ها

نوشته های مشابه

همچنین ببینید

بستن
دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن