چه خبر؟

باهنر:هاشمی نباید می آمد/ درصورت رد صلاحیت مشایی رئیس جمهور چهارچوب نظام را در نظر می‌گیرد

محمدرضا باهنر نائب رئیس مجلس شورای اسلامی گقت: در مورد آیت الله هاشمی هم قویا اعتقاد دارم که آمدنشان به مصلحت نبود و ایشان نباید وارد انتخابات می‌شدند.چون سن و سالشان در شرایطی است که شاید کشش سختی‌های اداره کشور را نداشته باشد. کشور در شرایط حساسی قرار دارد و به همین دلیل تاکید این است که شرایط هاشمی به گونه ای است که نمی‌تواند آن طور که باید فعالیت کند. همچنین باید گفت که درست نیست که هاشمی بار دیگر هجمه‌های تندی را تحمل کند، شک نکنید حالا که او وارد انتخاب شده است، به طور برنامه ریزی شده‌ای تحت تخریب قرار خواهد گرفت.
اهم سخنان نائب رئیس مجلس در ادامه می‌آید:

متاسفانه عده‌ای در کشور هستند که نمی‌توانند رفتاری صحیحی داشته باشند و صعود و پیشرفت خود را در سقوط و تخریب رقبا می‌بینند. البته باید به این نکته هم اشاره کرد که چهره‌هایی چون هاشمی و خاتمی در جامعه رای منفی هم دارند.
آقای احمدی‌نژاد همچنان امید دارد تا مشایی وارد انتخابات شود و رای هم بیاورد. بعضی جا‌ها دولت هیچ رایی ندارد، اما هستند در جاهایی که دولتی‌ها و مشخصا شخص محمود احمدی‌نژاد هنوز از محوبیت بالایی برخوردار است و مردم حتما رای خود را به نام آن‌ها می‌نویسند. اینطور نیست که بگوییم دولت اصلا رای ندارد.
(در خصوص واکنش احمدی‌نژاد به رد صلاحیت مشایی )در این باره باید گفت که ساختار نظام ما به گونه‌ای است که هیچگاه به بن بست نمی‌خورد و اگر کسی در هر مقام و منصبی دنبال هنجارشکنی باشد، راه‌هایی برای جلوگیری از آن وجود دارد. البته ما اصلا این تصور را نداریم و معتقدیم که آقای رییس جمهوری چهارچوب نظام را در نظر می‌گیرند.
دولت آقای احمدی نژاد به معنای واقعی کلمه دولتی نوظهور بود و کارهایی را انجام داده و همچنان می دهد که واقعا برای هیچ کس قابل پیش بینی نبود. به همین دلیل است که مجلس گاهی واقعا نمی‌توانست تعریف مشخصی از شرایط به وجود آمده داشته باشد و به همین دلیل ما نمی توانستیم آنطور که لازم بود واکنش نشان بدهیم و این شرایط باعث می‌شد تا رفتارهایی هزینه ساز مشاهده شود.

برچسب ها

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن