کامپیوتر و اینترنت

تلاش می‌کنیم اینترنت در ایام انتخابات قطع نشود

یک مقام مسئول در شرکت ارتباطات زیرساخت گفت: این شرکت برنامه‌ریزی می‌کند در ایام انتخابات ریاست جمهوری با برقراری بسترهای ارتباطی، شبکه امن، پایدار و مطمئن را در اختیار کاربران و برگزارکنندگان اینترنت قرار می‌دهد.
به گزارش ایتنا مهدی خدایی در گفت‌وگو با مهر با اشاره به برنامه‌های شرکت ارتباطات زیرساخت برای برقراری خدمات ارتباطی در بستر اینترنت در ایام انتخابات ریاست جمهوری اظهار داشت: …………..

شرکت زیرساخت به عنوان متولی اینترنت کشور برنامه‌ریزی منسجمی در بخش ارائه شبکه امن، پایدار و مطمئن برای کاربران و نیز نهادها و برگزارکنندگان انتخابات دارد بر این اساس گروه‌های نگهداری و سرویس‌دهی شبکه در شیفت‌های مشخص شبانه‌روزی برای انجام امور در آماده باش کامل به سر می‌برند.

وی گفت: تمامی تلاش این است که شاهد قطعی اختلال در شبکه اینترنت در این ایام نباشیم.

مدیر کل روابط عمومی شرکت ارتباطات زیرساخت ادامه داد: در زمینه افزایش ظرفیت پهنای باند مشکلی وجود ندارد و متقاضیان می‌توانند برای دریافت سرویس به شرکت‌های ارائه دهنده خدمات اینترنت و مخابرات اعلام نیاز کنند.

وی اظهار داشت: در این زمینه شرکت ارتباطات زیرساخت آمادگی هر گونه افزایش پهنای باندی را دارد و محدودیتی در این خصوص وجود ندارد.

خدایی با اشاره به عضویت شرکت ارتباطات زیرساخت در کمیته برقراری ارتباطات پایدار وزارت ارتباطات که برای ایام انتخابات ریاست جمهوری تشکیل شده است، گفت: شرکت زیرساخت به عنوان متولی بستر اینترنت در این کمیته مسئولیت برقراری ارتباطات مطمئن را برعهده دارد و تمامی سعی و تلاش این است که هیچ گونه اختلال و قطعی در این ایام برای شبکه اینترنت به وجود نیاید.

وی گفت: در زنجیره توزیع اینترنت تنها یکی از بخش‌ها برعهده شرکت ارتباطات زیرساخت است و برای ارائه سرویس مناسب اینترنت، شرکت‌های اینترنتی و مخابرات نیز سهیم هستند.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن