کامپیوتر و اینترنت

محافظت از وبسایت شما با اسکریپت امنیتی NinjaFirewall

این روزها وبسایت های زیادی هک می شوند و به همین دلیل نیاز است تا وبمسترها توجه ویژه ای به مبحث امنیت وبسایت های خود داشته باشند . برای محافظت از وبسایت ها در برابر حملات اینترنتی راه های متعددی وجود دارد . اما امروز می خواهیم یک اسکریپت امنیتی به شما معرفی کنیم که مسلما تا حدود زیادی به شما در این مبحث کمک خواهد کرد .

اسکریپت نینجا فایروال که توسط گروه NinTechNet توسعه داده شده است یک پی اچ پی اسکریپت می باشد

که با بسیار از پلتفرم های تجاری و سیستم های مدیریت محتوا سازگاری دارد که از جمله آنها می توان به PrestaShop ، X-Cart ، osCommerce ، Virtuemart ، WordPress ، Drupal و Joomla اشاره کرد .

این اسکریپت امنیتی در نقش یک فایروال عمل می کند و وبسایت شما را در مقابل حملاتی مثل اجرای کدهای مخرب ، کراس سایت اسکریپتینگ ( XSS ) ، بروت فورس ، اس کیو ال اینجکشن ، Local file inclusions ، Remote file inclusions ، شل اسکریپت محافظت می کند .

نصب این اسکریپت به سادگی انجام می شود و با اکثر هاست های اشتراکی نیز سازگاری دارد . از طریق پنل مدیریتی این اسکریپت نیز می توانید به راحتی پیکربندی های مورد نظرتان را انجام دهید . یکی از قابلیت های بسیار عالی ، گزارش گیری از فعالیت های انجام شده است . این یک قابلیت ایده آل برای وبمسترهایی است که می خواهند با تهدیداتی که وبسایت شان را در معرض خطر قرار می دهد آشنا شوند و برای مبارزه با آنها اقدامات گسترده تری انجام دهند .

دریافت اسکریپت امنیتی NinjaFirewall

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن