چه خبر؟

قبل از انجام عمل جراحی زیبایی باید بدانید …

جراحی زیبایی دیگر مختص آدم های پولدار و ستاره های فیلمها نیست . امروزه آدم های معمولی نیز برای اصلاح ایرادهای صورتشان واز بین بردن اثرات ظاهری و قابل رویت پیری و کهولت سن از عمل جراحی زیبایی استفاده می کنند اما متاسفانه بعضی از این عمل های جراحی خطراتی به همراه دارد و بهتر است قبل از اینکه زیر تیغ جراحی بروید از این خطرات آگاه شوید.

قبل از اینکه عمل جراحی زیبایی انجام بدهید بهتر است مزایا و خطرات آن را در نظر بگیرید و ارزیابی کنید. مسلما” هرچه بیشتربخواهید تغییر کنید، باید بیشتر ریسک کنید واحتمال خطر برای شما بیشتر است. به علاوه در انتخاب پزشکتان خیلی دقت کنید.

قبل از اینکه زیر تیغ جراحی بروید حتما” مطمئن شوید که واجد شرایط لازم برای انجام عمل هستید. برای مثال اگر سابقه بیماری خاصی دارید ممکن است انجام برخی اعمال جراحی زیبایی برای شما خطرساز باشد که در این صورت پزشکان معتبر درصورتی که بدانند عمل زیبایی مورد نظر شما برایتان خطر دارد هرگز انجام آن عمل را به شما پیشنهاد نخواهند کرد. مشکلات قلبی و افسردگی شدید از جمله بیماری هایی هستند که ممکن است شما را از انجام برخی اعمال جراحی زیبایی محروم کنند.

در مشاوره اولیه، همه چیز را با دقت و به طور کامل از پزشکتان بپرسید. از او بخواهید که عکس های بعد و قبل از عمل بیماران قبلی خود را به شما نشان بدهد ومطمئن شوید که از همه عوارض و خطرات احتمالی آن عمل آگاهی دارید . به این ترتیب می توانید درست تصمیم بگیرید و احتمال پشیمانی شما بعد از عمل کمتر می شود.

برچسب ها

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن