چه خبر؟

هر چند وقت یکبار باید موهایمان را بشوریم ؟

موهای شما چرب است یا خشک؟

افرادی که موهای چربی دارند باید حداقل یک روز در میان موهایشان را شستشو دهند. اما اگر موهایتان خشک است ، از شامپوهایی استفاده کنید که مخصوص موهای خشک تهیه شده اند و باعث می شوند موهایتان بهتر و نرم تر به نظر برسند و درست کردن آنها راحت تر شود.
روی موهایتان کار خاصی انجام داده اید؟
استفاده از مواد شیمیایی برای رنگ و یا فر کردن مو و استفاده از دستگاههای برقی مثل سشوار ، بابلیس و اتوی مو باعث شکنندگی و ضعیف شدن موهای شما می شوند . خیس کردن و خشک کردن مداوم موها نیزباعث ضعیف تر شدن آنها می شود بنابراین اگر موهایتان آسیب دیده است بهتر است از شستشوی زود به زود موهایتان پرهیز کنید و در هر دو روز، بیشتر از یکبار موهایتان را نشویید.
موهای شما صاف و نازک است یا فر و ضخیم ؟
معمولا” موهای صاف و نازک خیلی زود چرب می شوند زیرا روغن طبیعی پوست سر شما به سرعت می تواند در همه قسمتهای موهایتان پخش شود بنابراین هر روز و یا حداقل یک روز درمیان باید موهایتان را بشویید اما اگر موهای شما ضخیم و فر است روغن طبیعی پوست سر خیلی سخت تر و با سرعت کمتر پخش می شود بنابراین فقط کافی است یک یا دو بار در هفته موهایتان را بشویید.
از محصولات حالت دهنده مو زیاد استفاده می کنید؟
محصولات حالت دهنده باعث می شوند که موهای شما زودتر کثیف شود و گرد و غبار و آلودگیها به موهای شما بچسبد بنابراین در صورتی که دائما” از این محصولات استفاده می کنید هر روز موهایتان را بشویید.
در پوست سرتان احساس خارش می کنید؟
اگر دائما” در پوست سرتان احساس خارش می کنید ، هر روز موهایتان را بشویید
برچسب ها

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن