چه خبر؟

رابطه شیطانی زن خیانتکار و مرد غریبه به چوبه دار رسید

رابطه شیطانی زن خیانتکار و مرد غریبه به چوبه دار رسید

زن خیانتکار که با همدستی مرد غریبه شوهرش را به قتل رسانده بود ، با حکم قضات دادگاه کیفری به اعدام محکوم شد. قضات همدست او را هم به قصاص محکوم کردند.

 

 

 

به گزارش خبرنگار مهر، شانزدهم اردیبهشت ماه سال گذشته ماموران پلیس مرودشت در جریان کشف جسد مرد میانسالی در یکی از جاده های حاشیه ای این شهر قرار گرفتند.

تیم پلیسی پس از حضور در محل در بررسیهای مقدماتی دریافتند هیچ مدرک شناسایی همراه مرد میانسال نیست. این در حالی بود که درجیب وی یک برگه کشف شد که در آن نوشته شده بود “من تصادف کرده ام”. پس از تحقیقات مقدماتی جسد به پزشکی قانونی منتقل شد و ماموران در جریان بررسیها دریافتند جسد متعلق به سرایدار یک مدرسه به نام محمد است. همسرمحمد نیز با مراجعه به پزشکی قانونی جسد شوهرش را شناسایی کرد.

در حالی که شواهد حکایت از مرگ محمد در جریان یک تصادف داشت، پزشکی قانونی با گزارش خود روند رسیدگی به این پرونده را وارد مرحله ای تازه کرد. در گزارش پزشکی قانونی آمده بود: علت مرگ، اصابت جسم سخت به سر محمد است.

با افشای این موضوع پرونده دراختیار کاراگاهان مبارزه با جرائم جنایی پلیس آگاهی قرار گرفت. کاراگاهان با کمک کارشناسان خط شناسی دریافتند نامه کشف شده درجیب محمد به دستخط خودش می باشد.

تیم جنایی درادامه همسر محمد را به اداره آگاهی احضار کردند که اظهارات متناقض او در بازجویی ها باعث شک پلیس شد.

سرانجام زن جوان در بازجویی ها لب به اعتراف گشود و به قتل شوهرش با همدستی مردی به نام امیر اعتراف کرد. با این اعترافات امیر نیز دستگیر شد و پرونده با صدور کیفر خواست بر ای محاکمه به شعبه دوم دادگاه کیفری استان فارس فرستاده شد.

در جلسه دادگاه که به ریاست قاضی عرفانی زاده برگزار شد، نماینده دادستان با تشریح کیفر خواست برای متهمان تقاضای مجازات قانونی کرد. اولیای دم نیز خواستار قصاص متهمان شدند.

درادامه امیر با حضور در جایگاه در تشریح ماجرا گفت: چند ماه قبل از جنایت با نسرین – همسر مقتول – آشنا شدم. او با شوهرش اختلافات زیادی داشت. اختلاف من وهمسرم نیز باعث شد پس ازمدتی به هم علاقه مند شویم، اما محمد سد راه این رابطه بود به همین خاطر نقشه قتل او را طراحی کرده و یک روز به بهانه گردش او را به خارج شهر برده و با ضربه ای به سرش مرد میانسال را کشتیم و بعد هم طوری صحنه سازی کردیم که مرگ بر اثر تصادف نشان دهد.

نسرین نیز دردفاع از خود گفت: به خاطر مشکلات شوهرم نمی توانستیم بچه دار شویم. همین موضوع باعث بوجود آمدن اخنلاف بین ما شد. وقتی نقشه قتل را طراحی کریم من به طرفندی از او یک دست خط گرفتم که وی تصادف کرده است.

در ادامه جلسه دادگاه برای رسیدگی به اتهام زنای محصنه به صورت غیر علنی برگزار شد وپس از آخرین دفاعیات متهمان، رئیس دادگاه به همراه ۴ قاضی مستشار – فارسی، مظفر، رستگاری و سجادی نژاد – وارد شور شدند.

قضات دادگاه پس از بررسی پرونده ، اظهارات متهمان و درخواست اولیای دم، امیر را به اتهام قتل عمد به قصاص نفس محکوم کردند. نسرین نیز به اتهام زنای محصنه به اعدام محکوم شد.

برچسب ها

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن