چه خبر؟

قتل دختر ۲۲ ساله فروشنده صرافی با ضربات متعدد چاقو

ساعت ۱۱:۲۰ روز گذشته سرقت از یک صرافی در حوالی میدان فردوسی به ماموران پلیس اطلاع داده شد. در ادامه تیمی از ماموران در محل حاضر شده و در جریان بررسیها و بازبینی فیلم صرافی دریافتند، ۲۰ دقیقه قبل از سرقت پسر جوانی حدود ۲۰ ساله وارد مغازه صرافی شده و پس از پرسیدن قیمت ارز از آنجا خارج شده بود.

به دنبال این موضوع صاحب مغازه صرافی که با دخترش در مغازه حضور داشت؛ برای رفتن به سرویس بهداشتی مغازه را ترک می‌کند، همزمان با خروج صاحب مغازه سارق دوباره وارد صرافی شده و با چاقو ضربه ای به دختر ۲۲ ساله، صراف به هویت گیتی که به تنهایی در صرافی حضور داشت وارد کرده و با سرقت دلار ، پوند و یورو به ارزش تقریبی ریالی ۶۰۰ میلون، موجود در مغازه از محل توسط همکاری دوستش که در خیابان با یک دستگاه موتورسیکت منتظر وی بود، از محل متواری می‌شود.

دخترمجروح سپس به بیمارستان دادگستری منتقل شد و پس از بخیه جراحاتش مرخص و به خانه بازگشت و طبع نظریه پزشکی حال مساعدی داشته است، اما شامگاه دیروز دوباره حالش درخانه بد شد و خانواده اش او را به بیمارستان پارسا انتقال دادند که در آنجا به کما رفت؛ ساعت ۱۰ صبح امروز دختر ۲۲ ساله به علت خونریزی داخلی جان خود را از دست داد.

مرکز اطلاع رسانی فرماندهی تهران بزرگ با تائید این گزارش به باشگاه خبرنگاران اعلام کرد: همزمان با مرگ دختر ۲۲ ساله پرونده با موضوع قتل عمد و با دستور قاضی شهریاری بازپرس جنایی تهران به کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی ارجاع شد که در حال حاضر ماموران با بازبینی فیلم های صرافی محل سرقت و مغازه های اطراف تحقیقات گسترده ای را برای دستگیری قاتل آغاز کردندو تا کنون نیز به نتایج بسیار خوبی رسیده‌اند

برچسب ها

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن