چه خبر؟

فال پنج شنبه ۱۳ مهر ماه ۹۱

فروردین
امروز زهره به برج سنبله می رود. این قسمت از چارت شما به کار و ارتباط با همکاران مربوط می شود. می توانید رئیس خود را به نظراتتان جذب کنید او از پیشرفت شما خوشحال می شود. اگر با یک متولد شهریوری آشنا هستید اکنون برای ارتباط با وی زمان فوق العاده ایست.
اردیبهشت
اکنون زمان خوبی است تا پیشرفت هایتان را بررسی کنید و تصمیم بگیرید که آیا باید نقشه ای را عملی کنید اگر این طور است معطل نکنید.امروز کاملاً‌ رمانتیک هستید و به شخص خاصی نیاز دارید تا با او صحبت کنید.
خرداد
امروز زهره به برج سنبله می رود. این قسمت از چارت شما به خانه و خانواده مربوط می شود. شاید خیلی جالب نباشد اما در خانه سرگرمی زیادی دارید و همچنین دیگران شما را به خاطر تلاش هایتان تشویق می کنند.
تیر
امروزه ، زهره به برج سنبله می رود. سفرهای کوتاه مدت لذت بخش و جالب هستند. کمی به اطراف اوجه کنید و گلها را ببویید. به جای اینکه تنها با سرعت از یک جا به جای دیگر بروید.
مرداد
امروز ونوس وارد علامت شهریور می شود و مسائل مالی شما را تحت الشعاع قرار می دهد و جناب شیر، هر دوی ما به خوبی می دانیم که باید با وسوسه خرید انواع اشیاء لوکس و دوست داشتنی، مبارزه کنید! ممکن است که هزینه های کوچکی که برای تفریحات است خسارت چندانی به بار نیاورد، ولی شما که نمی خواهید حالا خود را دچار دردسر کنید آن هم درست زمانیکه تصمیم گرفته اید،‌ حساب بانکیتان را متعادل سازید. می خواهید؟
شهریور
یک نفر که شما را خوب می شناسد پیشنهاد های زیادی برای شما دارد و اگر به آن ها عمل نکنید ناراحت می شوند.سعی کنید در مقابل آن ها بایستید و اگر نه کنترل زندگی تان را از دست می دهید.
مهر
ستارگان بیانگر این هستند که امروز روز خوبی برای مرتب کردن اوضاع و برطرف کردن مشکلات است.شما نمی توانید این اوضاع را بیش از حد تحمل کنید و ممکن است افراد خاصی این حالت شما را حمل بر جدی و زورگو شدن شما بگذارند ولی اگر اهمیتی ندهید هیچ اتفاقی نخواهد افتاد.ولی در حال سعی کنید که به زور دیگران را مجبور نکنید که افکار شما را بپذیرند و یا شما را همراهی کنند چرا که این امر ممکن است باعث بروز اختلافات زیادی در آینده ای نزدیک شود.
آبان
امروز ونوس وارد برج سنبله می شود.این قسمت از چارت شما به روابط دوستانه تان مربوط می شود.سعی کنید با افرادی که دوست شان دارید معاشرت کنید و احساس رضایت بخشی به دست آورید.شاید تصمیم بگیرید به کلاس بدنسازی بروید،چه ایده خوبی!
آذر
چون امروز از آن روزها نیست که امکان اتفاق هر چیزی هست هرگز نپرسید برنامه امروز چیست. هشیار باشید که چون امروز شما روحیه شاد و آماده برای ریسک کردن دارید امکان دارد کاری کنید که یک حجم عظیمی از پولهای حساب بانکی خود را از دست دهید. سعی کنید خود را کنترل کنید وتا زمانی که احساس نکرده اید بیشتر کنترل کیف پول خود را دارید دست به کاری نزنید.
دی
ونوس وارد برج سنبله می شود. به طور ناگهانی یک شخص خاص برایتان جذابیت پیدا میکند. ممکن است قبلاً هم در روز او را دیده باشید اما متوجه او نشده بودید. این موضوع جذابیت خاصی به کارهای روزانه تان می دهد . این طور نیست؟

 

بهمن
امروز از خودتان مایه می گذارید تا به شخصی کمک کنید زیرا نیازها و خواسته های آنها را برتر از نیازهای خود می دانید. شاید پول زیادی برای این موضوع خرج کنید. گرچه در این زمان کار درستی می باشد اما شاید دیگران با کاری که می کنید موافق نباشند و شاید شما هم در آخر عمل خودتان را توجیه کنید.نگران نباشید حتماً بحثی متقاعدکننده با آنها خواهید داشت.
اسفند
ونوس به سنبله وارد می شود نزدیکترین عزیزترین- واقعاً از توقف ها عقب نشینی می کند تا به شما فقط نشان دهد که چه قدر آنها به شما علاقه دارند.عشق بخش روشن صحنه است.که تغییرات شگفت آوری می سازد دماغ شما را به خاک می مالد تا به طرف مسائل عالی بروید.

گرداوری:پت و مت

برچسب ها

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن