چه خبر؟

این دختر جوان گمشده را شناسائی کنید!

با گذشت ۱۳ ماه از ناپدید شدن مرموز دختر جوان، پلیس برای رازگشایی از سرنوشت او از مردم درخواست کمک کرد.
به گزارش جام جم از پایگاه اداره یازدهم پلیس آگاهی تهران، هفتم شهریور سال گذشته زنی با مراجعه به کلانتری ۱۳۸ جنت‌آباد به مأموران اعلام کرد، دختر بیست و پنج ساله‌اش به نام لیلا بیست و هشتم مرداد سال ۹۰ از منزل خارج شده و دیگر بازنگشته است.
با تشکیل پرونده مقدماتی و به دستور دادیار شعبه پنجم دادسرای جنایی تهران، پرونده برای رسیدگی تخصصی در اختیار اداره یازدهم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت.

[تصویر:  m4pnn4x8l6r1v6mupr49.jpg]

با ارجاع پرونده به اداره یازدهم، کارآگاهان در تحقیقات از اعضای خانواده لیلا دریافتند که وی با اعضای خانواده‌اش دچار اختلاف بوده و آخرین‌بار، سی‌ویکم مرداد با خواهر بزرگ‌تر خود تماس تلفنی داشته و از آن زمان به بعد هیچ‌گونه اطلاعی از وی در دست نیست.
در ادامه رسیدگی به پرونده و با شناسایی یکی از دوستان نزدیک لیلا، کارآگاهان به تحقیق از این زن جوان به نام ستاره پرداختند. براساس اظهارات ستاره، مشخص شد سی‌ویکم مرداد آنها با یکدیگر قرار داشته‌اند، اما لیلا در محل قرار حاضر نمی‌شود و وقتی ستاره با تلفن همراه او تماس گرفته، لیلا پاسخگوی تماس‌های ستاره نبوده است.
سرهنگ کارآگاه آریا حاجی‌زاده، معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی تهران بزرگ با اعلام این خبر گفت: با توجه به شواهد و قرائن به‌دست آمده، کارآگاهان به تحقیق از مراکز درمانی، پزشکی‌قانونی و… پرداختند؛ اما به نتیجه‌ای نرسیدند؛ به‌همین دلیل به درخواست خانواده دختر گمشده و به دستور دادیار پرونده، دستور انتشار تصویر وی صادر شده است.
از تمامی شهروندان که موفق به شناسایی صاحب تصویر شوند و اطلاعی درخصوص سرنوشت وی دارند، درخواست می‌شود اطلاعات خود را با شماره تماس‌های ۵۱۰۵۵۵۱۱ و ۵۱۰۵۵۶۱۱ در اختیار اداره یازدهم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار دهند.

منبع:شنیده ها

گرداوری:پت و مت
برچسب ها

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن