چه خبر؟موبایل

میزان فروش آیفون و آی پد در سه ماهه سوم مالی اپل!!!

به گزارش جی اس ام امروز اپل در کنفرانسی گزارش سه ماهه سوم مالی خود را ارائه کرد و طبق معمول نیز گزارشی از فروش دستگاه های خود را نیز اعلام کرده است.
آی پد : در اینجا یک رکورد برای فروش آی پد وجود دارد، فروش این دستگاه یک افزایش ۸۴ درصدی نسبت به سال گذشته و یک افزایش ۴۴ درصدی نسبت به سه ماهه قبل را تجربه کرده است و در مجموع در این سه ماهه ۱۷ میلیون آی پد توسط اپل به فروش رفته است ( در اینجا در مورد نسخه های مختلف آی پد صحبتی نشده است )
آیفون: فروش این گوشی درسه ماهه سوم به این صورت بوده است که تنها رشد ۲۸ درصدی را نسبت به سال گذشته تجربه کرده است و ۲۶ میلیون آیفون در این سه ماهه توسط اپل فروخته شده است که میزان این فروش نسبت به سه ماهه گذشته که فروش آیفون ۳۰ میلیون بوده است کاهش نشان می دهد.
همچنین در گزارش آمده است که فروش مک بوک های اپل نیز به میزان ۴ میلیون عدد بوده است که این مقدار ۲ درصد افزایش نسبت به سال گذشته نشان می دهد، در عین حال فروش رایانه های رومیزی اپل نسبت به سال گذشته ۱۳ درصد کاهش داشته است.
و در نهایت در مورد آی پاد اپل ۶٫۸ میلیون از این دستگاه را در این سه ماهه به فروش رسانده است که نسبت به سال گذشته ۱۰ درصد افزایش نشان می دهد.
گرداوری=پت ومت

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن