چه خبر؟

حسادت های عاشقانه

حسادت در روابط زن و شوهرها گاهی وقت ها به عشق زیاد و تمامیت طلبی تعبیر می شود اما واقعیت این است که حسادت نشان دهنده ترسی درونی است. ترس خیانت و از دست دادنی که ریشه در اعتماد به نفس پایین دارد. کسی که به همسرش احساس حسادت دارد، معمولا با ترس از طرد شدن و از دست دادن او دست و پنجه نرم می کند و چون نمی خواهد این اتفاق بیفتد، با سرک کشیدن به روابط فردی، حریم خصوصی و محدود کردن همسرش سعی در کنترل بیشتر او دارد.

اگر فکر می کنید دچار حسادت عاشقانه هستید باید بدانید که آتش این حسادت دیر یا زود زندگی شما را می سوزاند. همسر شما قطعا تاب این بی اعتمادی و محدودیت ها را نخواهد آورد و ناگهان چشم باز می کنید و می بینید آن چیزی که همیشه کابوستان بوده اتفاق افتاده است. طرف مقابل شما خیلی زود احساس می کند دست و پایش را بسته اید و برای فرار از این بند حاضر است هر کاری بکند. برای کنار گذاشتن حسادت تان باید ابتدا اعتماد به نفس خود را افزایش دهید، چون اگر بدون آن بخواهید حسادت را از بین ببرید، موفق نخواهید شد.

فرد حسود، سعی می کند همسرش را با همه وجود در چنگ بگیرد و مراقب است که با سهل انگاری او را از دست ندهد. اما اغلب به این فکر نمی کند که همسر او در تمام این سال ها یاد گرفته که چطور روابطش را به شکلی سالم تنظیم کند و از خطر دور بماند! حسادت یک حس بسیار قدرتمند است اما می تواند شما را به حدی ضعیف کند که چاره ای جز تحقیر و ناامیدی نداشته باشد.

گرداوری=پت ومت

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن