چه خبر؟

۷راه سفیدتر کردن دندان

۱٫ مسواک زدن مرتب

دندان پزشکان توصیه می کنند روزی دو بار دندان ها را مسواک بزنید ولی آن نیز کافی نیست.به گزارش نیک صالحی استفاده از خمیر دندان خوب بسیار مهم است.

۲٫ استفاده از دهان‌شویه سفید کننده

دهان‌شویه های مختلفی وجود دارد که می‌توانید آن‌ها را امتحان کنید تا مناسب‌ترین را برای خود انتخاب کنید. دهان‌شویه باید در کنار مسواک استفاده شود، چرا که مسواک به همه زوایا و گوشه‌های دهان دسترسی پیدا نمی‌کند و پاک‌کنندگی کامل ندارد.

 ۳٫ استفاده از چسب‌های سفیدکننده

این چسب‌ها حاوی عامل‌های سفید و پاک کننده هستند که لکه‌ها را از دندان‌ها خارج می‌کنند. آن‌ها را در جلوی دندان بزنید و مدتی بگذارید در روی دندان ها باشد و سپس بردارید. نتیجه آن دندان‌های سفید درخشان خواهد بود.

 ۴٫ دوری از برخی نوشیدنی‌ها

نوشابه و قهوه لکه روی دندان باقی گذاشته و آن‌ها را تیره می‌کنند. پس اگر هدف شما دندان‌های درخشان سفید است از این نوشیدنی‌ها دوری کنید. در غیر این صورت مهم نیست که چند بار مسواک می‌زنید، این لکه‌ها دوباره برمی گردند.

 ۵٫ دوری از تنباکو

سیگار کشیدن نه‌تنها باعث سرطان می‌شود بلکه یکی دیگر از اثرات آن سیاه کردن دندان است. اولین قدم برای داشتن دندان‌های سفید دور شدن تمام معنا از هرگونه محصولات تنباکویی است.

۶٫ امتحان کردن برخی روش‌های عجیب!

توت فرنگی بخورید ویا قسمت داخلی پوست موز رسیده را به دندان‌های خود بکشید چرا که گفته می‌شود دندان‌ها را سفید می‌کند و حتی برخی درباره تأثیر آن قسم خورده‌اند!! انجام این روش به هر حال ضرری هم ندارد و اگر شانس با شما یار باشد می‌تواند دندان‌های سفید و درخشان را به شما ارائه دهد.

 ۷٫ مراجعه به دندان پزشک

اگر تمام این روش‌ها نتیجه نداد به دندان پزشک مراجعه کنید، ممکن است کمی برای شما خرج داشته باشد ولی مطمئناً نتیجه آن دندان‌های کریستالی سفید خواهد بود.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن