موسیقی و سینما

رزیتا غفاری : محیط کار، سال‌ها بیمارم کرد

رزیتا غفاری، متولد ۱۳۵۱ اولین بار سال ۷۲ با بازی در مجموعه «در پناه تو» به عرصه بازیگری وارد شد و پس از آن با بازی در مجموعه «در قلب من» خاطره‌ای به یاد ماندنی از خود به جا گذاشت.
از دیگر کارهای او می‌توان شوکران، ملاصدرا، آوازخوان، تبریز در مه، سی امین روز و روزهای زیبا را نام برد. در کارنامه کاری این بازیگر ساخت انیمیشن نیز به چشم می‌خورد.

یکی از به یادماندنی‌ترین بازی‌های او در مجموعه «شب آفتابی» در نقش لیلا شکل گرفت. حادثه‌ای که برایمان تعریف می‌کند نیز مربوط به همین مجموعه است:

من در این مجموعه نقش یک دختر زندانی را بازی می‌کردم. محیطی که در آن فیلمبرداری می‌کردیم پر از گرد و خاک و بسیار آلوده بود. به خاطر همین آلودگی و سرمای هوا به نوعی بیماری ریوی مبتلا شدم. آنقدر شدت بیماری زیاد بود که هر شب بعد از فیلمبرداری من را به بیمارستان می‌بردند.

در طول روز هم باید سه نوبت آمپول تزریق می‌کردم. گاهی به خاطر همین تزریق‌ها دستم خونریزی می‌کرد و در ضبط کار مشکل ایجاد می‌شد.

قاسم جعفری، کارگردان آن مجموعه و شهرام عبدلی و سایر همکارانم بشدت نگران وضعیت من بودند، اما چون قرار بود سریال ماه رمضان پخش شود و فرصتی برای متوقف کردن کار نداشتیم باید با همه مشکلات ادامه می‌دادیم.

پس از تمام شدن آن پروژه تا چند سال دوره درمانم ادامه داشت، ولی حالا به لطف خدا مشکل برطرف شده و ریه‌هایم مثل روز اول خوب خوب است.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن