سرگرم شو

فال شنبه هفدهم دی ماه سال ۹۰

فروردین
امروز ماه در برج سرطان کامل می شود. این قسمت از چارت شما به خانه و خانواده مربوط می شود. شاید همه اعضای خانواده ، با تصمیمات شما برای آینده موافق نباشند. البته شما می توانید با زبان خودتان، آن ها را موافق کنید.

اردیبهشت
امروز ماه در برج سرطان کامل است . این قسمت از چارت شما به مسافرت های کوتاه ایجاد ارتباط و گفتن افکارتان مربوط می شود. از آن جایی که ماه کامل است خوب نیست بیش از حد ماجراجویی کنید و در عوض کارهای نیمه تمام تان را انجام دهید.

خرداد
امروز ماه در برج سرطان کامل است. این قسمت از چارت شما به مسائل مالی مربوط می شود. به نظر می رسد در این مورد مشکلاتی وجود دارد که باید سعی کنید آنها را برطرف کنید. در هر صورت هیچ کار جدیدی را آغاز نکنید فقط کارهای نیمه تمام را پایان دهید.

تیر
امروز ماه،کامل است و در برج شما می باشد.منفی اندیشی شما ربطی به حرکت سیارات ندارد،گاهی اوقات افکار منفی اطرافتان را به خود جذب می کنید.این موضوع با حساس بودن شما ترکیب می شود و امروز را برای شما ناآرام می کند.

مرداد
امروز ماه کامل است و در خانه سرطان جای دارد. به این معنی که احساسات شما بسیار عمیق است و هر زمان که امکانش باشد مایلید آنها را برای خودتان حفظ کنید. برخی مردم ممکن است شما را به مخفی کاری متهم کنند، در صورتی که همه آن چه که شما آرزودارید، خلوت و گذراندن وقتی برای خودتان است. ار مسئله ای شما را نگران کرده است، بهترین راه مبارزه با آن است که هر چه زودتر با آن رودررو شوید، در غیر این صورت از آن خسته خواهید شد.

شهریور
امروز شخصی بسیار مفید و همیار شماست و هر کاری از دستش بر می آید برای کمک به شما انجام می دهد.پیش از اینکه پیشنهادش را قبول کنید شاید فکر کنید آنها از این کار قصدی دارند.شاید فکر کنید آنها می خواهند شما را به خودشان وابسته کنند و یا سرتان منت بگذارند.شاید این زمینه آنها خیلی مرموز باشند اما شما متوجه می شوید.

مهر
امروز ماه کامل است و در علامت آبی سرطان این فرصت خوبی است که بطور جدی روی اهداف بلند مدت و شغل خود فکر کنید و هر اصلاحی که در این زمان مورد نیاز است انجام دهید.در اعماق وجودتان شما تمایل شدیدی به بلند پروازی و فزون خواهی داردی و اکنون فرصت این را دارید که بهترین بهره را از آن ببرید.تصمیماتی که اکنون می گیرید،بر روی ادامه سال اثر می گذارد.

آبان
امروز ماه کامل است.اگر احساسات تان اوج گرفتند سعی کنید در جهت مثبت از آنها بهره ببرید.اگر بدانید کجا قرار گرفته اید بهتر می توانید تصمیم بگیرید که در جهت برنامه های تان چطور پیشرفت کنید.

آذر
امروز قرص ماه به شما این فرصت را می دهد که یک گره مالی را باز کنید یا مسایلی را در مورد اشتراک با دیگران حس کنید. شما تمام این مراحل را ساده تر خواهید یافت و می توانید روی همکاری دیگران حساب کنید اگر که رویه مثبتی در پیش بگیرید. امروز در ضمن روز خوبی برای مطرح کردن هر مسئله ای که امنیت احساسی شما را در بر می گیرد هست چون در حال حاضر این مسئله برایتان در صدر اهمیت قرار دارد. پیشنهادات سازنده را فقط به این دلیل که با برنامه های شما جور نیستند رد نکنید.

دی
امروز در علامت مخالف شما یعنی سرطان، ماه کامل است. با این که شما آدمی احساساتی نیستید و لی انرژی ماه می تواند روی شما اثر بگذارد. ممکن است برای شما سخت باشد که بخواهید احساساتتان را بروز داده و آن چه را که در فکرتان می گذرد بیان کنید. ولی سرکوب کردن این احساسات ضرر بیش تری دارد و شما با تمام وجود به این مطلب واقف هستید.

بهمن
امروز ماه کامل است و در تیر ماه با عنصر آب می باشد. قسمتی از چارت شما به سلامتی – تناسب اندام و امور روزمره تعلق دارد . اگر صد در صد احساس خوبی ندارید. اکنون زمان ایده آلی است که رژیم غذایی تان را بررسی کنید و هر نوع عادت غذایی را که برای سلامتی تان مضر می باشد ترک کنید. اگر به توصیه پزشک نیاز دارید با متخصص صحبت کنید.
اسفند
بدر کامل در سرطان می تواند یک پایان غیرمنتظره برای کار و بار عشقی باشد که به بن بست رسیده اند. اگر شما به اندازه کافی تیره بخت هستید که شخص شکست خورده این خبر باشید. خوشبختی های خود را بشمارید ستارگان دارند به شما شانس می دهند که یک دور نمای خیلی بهتر را ملاقات کنید.پس گریه را متوقف کنید و وارد گود تجربه شوید.

 

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن