چه خبر؟

نتیجه بازی انگلیس و سوئد یورو ۲۰۱۲

نتیجه بازی انگلیس و سوئد ۲۶ خرداد ۹۱,بازی انگلیس و سوئد در یورو ۲۰۱۲

Euro 2012 نتیجه بازی انگلیس و سوئد در یورو ۲۰۱۲

دیدار تیم‌های انگلیس و سوئد از دور دوم مرحله گروهی یورو ۲۰۱۲ در گروه چهارم از ساعت ۲۳٫۳۰ و با ۱۵ دقیقه تاخیر (به دلیل وقفه در بازی فرانسه و اوکراین و عدم همزمانی با این دیدار) با قضاوت دمیر اسکومینا از اسلوونی آغاز شد و با برتری ۳ بر ۲ انگلیس به پایان رسید.

در دقیقه ۷ اسکات پارکر، هافبک تاتنهام شوت سنگینی را به سمت دروازه سوئد زد که با واکنش بسیار خوب آندرس ایساکسن توپ راهی به دروازه پیدا نکرد.

در دقیقه ۲۰ شوت زلاتان ایبراهیموویچ را نیز جو هارت، دروازه‌بان انگلیس دفع کرد.

در دقیقه ۲۳ و روی ارسال زیبای استیون جرارد، اندی کرول با ضربه سر فوق‌العاده دروازه سوئد را باز کرد تا انگلیس را یک بر صفر پیش بیندازد.

در ادامه دیدار ۲ تیم فرصت‌هایی داشتند که گلی در پی نداشت و نیمه اول با برتری یک بر صفر انگلیس خاتمه یافت.

در نیمه دوم و در دقیقه ۴۸ ایبراهیموویچ ضربه‌ای به سمت دروازه انگلیس زد که ضربه او داخل چارچوب نبود.

در دقیقه ۴۹ ایبرا پشت یک ضربه ایستگاهی ایستاد. ضربه او به دیواره دفاعی خورد و در بازگشت ضربه ایبراهیموویچ به اولاف ملبرگ، مدافع پیش تاخته سوئد رسید تا او با ضربه سر توپ را به سمت دروزاه انگلیس بزند. توپ در میانه راه به گلن جانسن،‌ مدافع انگلیس برخورد کرد و وارد دروازه انگلیس شد تا با گل به خودی جانسن نتیجه یک بر یک شود.

در دقیقه ۵۸ جیمز میلنر از انگلیس کارت زرد دریافت کرد.

در دقیقه ۵۹ روی ضربه ایستگاهی ارسالی از سمت چپ زمین یک بار دیگر ملبرگ با ضربه سر دقیق دروازه جو هارت را باز کرد تا سوئد پیش بیفتد.

در دقیقه ۶۱ تئو والکات به جای جیمز میلنر به بازی آمد. در دقیقه ۶۳ ملبرگ از سوئد با کارت زرد داور روبه‌رو شد.

در دقیقه ۶۴ بعد والکات که به تازگی وارد میدان شده بود با شوتی که به سمت دروازه ایساکسن زد گل تساوی را برای انگلیسی‌ها رقم زد.

در دقیقه ۶۶ لاستینگ به جای گرانکوئیست به میدان آمد و در ترکیب سوئد قرار گرفت. دقیقه ۶۸ کیم کالستروم از سوئد ضربه‌ای را به سمت دروازه انگلیس زد ولی نتوانست تیمش را به گل سوم برساند.

دقیقه ۷۲ یوناس اولسن از سوئد کارت زرد گرفت. در دقیقه ۷۸ با فرار والکات از سمت راست محوطه جریمه سوئد توپ را به سانتر کرد تا دنی ولبک با هوشیاری دروازه سوئد را برای بار سوم باز کند.

دقیقه ۷۹ روزنبرگ به جای المندر وارد زمین شد و در ترکیب سوئد قرار گرفت. در دقیقه ۸۱ ویلهلمسن نیز برای سوئد به جای الم وارد زمین شد.

در دقیقه ۹۰ الکس اوکسلید چمبرلین به جای ولبک برای انگلیس به میدان آمد. دقیقه ۹۱ اسونسن با کارت زرد داور روبه‌رو شد.

این دیدار در نهایت با برتری ۳ بر ۲ انگلیس به پایان رسید. انگلیس با این برد ۴ امتیازی شد و به دلیل تفاضل گل کمتر نسبت به فرانسه در رده دوم قرار گیرد. سوئد هم با این شکست حذف شد و پس از ایرلند دومین تیم حذف شده لقب گرفت.

ترکیب انگلیس:

هارت، جانسن،‌ کول،‌ تری، لسکات، جرارد،‌ یانگ، میلنر (۶۱ والکات)، پارکر، کرول، ولبک (۹۰ چمبرلین)

ترکیب سوئد:

ایساکسن، ملبرگ، گرانکوئیست (۶۶ لاستینگ) ، الم (ویلهلمسن)، لارسن، اسونسن، کالستروم، ایبراهیموویچ، المندر (روزنبرگ)، مارتین اولسن، یوناس اولسن

برچسب ها

نوشته های مشابه

همچنین ببینید

بستن
دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن