چه خبر؟دیدنی ها

گرانترین موس های جهان +تصویر

گرانترین موس های جهان +تصویر

به گزارش گروه خواندنی های مشرق، گرانترین موس های دنیا بیشتر از موادی مانند طلا و با الماس درست شده اند و البته در این بین، موس های بسیار پیشرفته نیز وجود دارند.

۵-Logitech air 3D :

این محصول به گفته سازندگان آن یکی از افتخارات شرکت Logitech است. این موس توانایی آن را دارد تا در محیط های سه بعدی به کمک طراحان آید و و البته روکشی از طلا نیز بر روی آن قرار دارد. شما با خریدن این موس یک فلش مموری ساخته شده از طلا نیز به عوان کادو دریافت می کنید. این موس ارزشی برابر با ۲۴ هزار دلار دارد.

گرانترین موس های جهان +تصویر-www.jazzaab.ir
۴- موس از طلای سفید:

یکی از گرانترین موس های دنیا، موسی است که با طلای سفید پوشیده شده و بر روی آن ۵۹ برلیان کار شده است. این موس کارایی زیادی برای افراد متفاوئت ندارد و تنها به خاطر موادی که دارد بسیار گران است. این موس ۲۶ هزار دلار می ارزد.

گرانترین موس های جهان +تصویر-www.jazzaab.ir
۳- موس الماس سیاه:

بار دیگر یک موس از شرکت Logitech توانسته است به عنوان یکی از گرانترین موس های بازار شناخته شود. این موس به مانند بیشتر موس های این شرکت می ماند اما کاملا از الماس سیاه ساخته شده است. برای خرید این موس باید بیش از ۳۱ هزار دلار بپردازید.

گرانترین موس های جهان +تصویر-www.jazzaab.ir

۲- موس VIP:

این موس همانطور که از اسمش مشخص است بسیار حرفه ای ساخته شده است و در کنار مشخصه های کامپیوتری ای که دارد به طور کامل به وسیله الماس و طلا پوشیده شده است. این موس به صورت بی سیم کار می کند و قیمتی به اندازه ۳۴ هزار دلار دارد.

گرانترین موس های جهان
۱- Gold Bullion:

این موس به عنوان گرانترین موس دنیا شناخته می شود و شکل ظاهری اش نیز به مانند شمش های طلا می ماند و بدون سیم نیز کار می کند. این موس تماما از طلا ساخته شده است و ارزشی برابر با ۳۶ هزار دلار دارد.

گرانترین موس های جهان +تصویر-www.jazzaab.ir

برچسب ها

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن