سایت سرگرمی پت و مت|اخبار داغ حوادث

غذاهایی که به طور طبیعی کلسترول کمی دارند!

marziye
۱۳ فروردین ۱۳۹۱
صفر نظر
  • ۱- سیب: سیب حاوی موادی است که خطر حمله قلبی را تا ۵۰ درصد کاهش می دهد. سیب بسیار مفید است اگر روزی دوبار از آن استفاده کنید.
    ۲- انواع توت ؛ توت ها شامل موادی هستند که اکسیژن کافی در رگ های خونی به جریان در می آورند و خطر حملات قلبی را تا حد زیادی کاهش می دهند.
    ۳- پیاز و سیر : هر دو این مواد غذایی بدبو اما پرخاصیت هستند و کلسترول را تا ۲۵ درصد کاهش می دهند.
    ۴- حبوبات / باقالی:
    انواع حبوبات سطح کلسترول را بخاطر داشتن فیبر کاهش می دهند همچنین آنها مقادیر زیادی پروتئین دارند که فشار خون را کاهش می دهند.
    ۵- جو و آجیل :
    آجیل ، جو و غلات مقادیری روغن و اسیدهای چرب دارند که برای بدن بسیار مفیدند. به گزارش نیک صالحی ،این مواد نه تنها کلسترول خون را کاهش می دهند بلکه برای تمامی ارگان های بدن مخصوصا قلب و مغز مفید هستند.
    ۶- روغن زیتون و روغن کنجد:
    این دو نوع روغن خاصیت های فراوانی دارند. مخصوصا روغن زیتون که بهتر است جای روغن سرخ کردنی را در آشپزخانه هایمان بگیرد ، روغن زیتون بخاطر داشتن آنتی اکسیدان های که دارد معروف است و تریگلیسیرید و کلسترول را تا ۷۷ درصد کاهش می دهد.
    ۷- سبزی:
    سبزی ها انواع مختلفی دارند که بهتر است به عنوان سبزی خوردن و سالاد در همه وعده های غذایی ما مورد استفاده قرار بگیرد یا در غذاها بخارپز شده و پخته مصرف شود. همچنین می توانید آنها را به عنوان نوشیدنی نیز مورد استفاده قرار دهید مانند چای سبز و…

    برچسب ها :