موبایل

معرفی رسمی تلفن همراه Galaxy Beam با پروژکتور ۵۰ اینچی سامسونگ

معرفی رسمی تلفن همراه Galaxy Beam با پروژکتور ۵۰ اینچی سامسونگ

هر چند ممکن است شما هم مثل ما از تکرار شدن اسم گلکسی روی تمام تلفن ها و تبلت های سامسونگ خسته شده باشید، اما این تلفن جدید سامسونگ که ساعتی پیش در نمایشگاه دنیای موبایل بارسلون معرفی شد، دارای یک پروژکتور است که می تواند تصاویر اچ دی را تا سایز ۵۰ اینچ با روشنایی ۱۵ لومن روی پرده یا دیوار بیاندازد.

یک اپلیکیشن اختصاصی برای تلفن Galaxy Beam نوشته شده که به کاربر اجازه می دهد تصاویر و ویدیو را از پروژکتور تلفن پخش کند. ضمن اینکه امکان پخش بازی ها نیز روی پروژکتور ۵۰ اینچی وجود دارد! تصورش را بکنید، می توانید بازی های اندروید محبوب تان را به جای نمایشگر کوچک ۴ اینچی روی دیوار بیاندازید و در اندازه ۵۰ اینچی بازی کنید.
به گزارش نارنجی، خود تلفن دارای پردازشگری دو هسته ای ۱GHz با اندروید ۲٫۳ است. نمایشگر هم ۴ اینچی و WVGA به حساب می آید. باطری هم ۲۰۰۰mAh است.
تلفن Galaxy Beam با ۸ گیگابایت حافظه داخلی و ۶ گیگابایت رم! ارایه می شود (این عدد به نظر غیر عادی می آید اما فعلا سامسونگ چنین اعلام کرده اما شاید اشتباه تایپی وجود داشته باشد) امکان اضافه کردن حافظه از طریق ورودی میکرو اس دی نیز تا ۳۲ گیگابایت وجود دارد.
دوربین های این تلفن هم شامل یک ۵ مگاپیکسلی و یک ۱.۳ مگاپیکسلی در جلو است و قابلیت فیلم برداری به صورت ۷۲۰p وجود دارد.
سامسونگ هنوز چیزی در مورد قیمت و زمان ارایه به بازار این تلفن اعلام نکرده است.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن