چه خبر؟

وزیر ارتباطات: مشکل کم‌فروشی اینترنت به‌راحتی کنترل می‌شود

رضا تقی‌پور، وزیر ارتباطات و فن‌آوری اطلاعات در گفت‌وگو با خبرنگار ارتباطات خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، درباره وجود کم‌فروشی اینترنت اظهار کرد: در هر صورت با اعمال کنترل‌هایی که سازمان تنظیم مقررات ارتباطات در برنامه کاری‌اش دارد، فکر می‌کنم این موضوع زیاد مشکل عمده‌ای نباشد.

وی افزود: میزان پهنای باندی که اپراتورها دریافت می‌کنند و میزانی که می‌فروشند، در سامانه مانیتورینگ سازمان تنظیم مقررات ارتباطات موجود است.

او ادامه داد: با توجه به این که این سامانه اخیرا راه‌اندازی شده است، فکر می‌کنم همکاران ما به راحتی بتوانند این مشکل را کنترل کنند و این مساله را انشاءالله نداشته باشیم.

وزیر ارتباطات و فن‌آوری اطلاعات هم‌چنین با اشاره به مدل‌های ارائه سرویس در شبکه ملی اطلاعات تاکید کرد: در بحث زیرساخت‌های ارتباطی و ارائه پهنای باند، ضوابط و مقررات و پروانه‌ها تنظیم شده و سعی در برطرف کردن ایرادهای جزیی داریم.

تقی‌پور ضرورت توجه بیش‌تر به بحث کیفیت و نظارت را مورد تاکید قرار داد و خاطر نشان کرد: باید قدری بیش‌تر به بحث نظارت و کیفیت توجه شود و با توجه به این که امسال، سال کیفیت و نظارت اعلام شده بود، باید به این موضوع در سال ۹۱ شدت بیش‌تری بدهیم.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن