چه خبر؟

فال فردا جمعه بیست و سوم دی ماه سال ۹۰

فروردین
شاید با دوستان، اختلاف نظر پیدا کنید، اما وقتتان را برای اثبات نظر خودتان، تلف نکنید. از نظر روانشناسی بسیار قوی هستید و این موضوع به شما شور و اشتیاق می دهد و کمک می کند تا به طور مثبت عمل کنید. شاید طول بکشد تا دیگران متوجه شوند که رفتار شما درست است ، زیرا در حال حاضر آن ها مشغول انجام کارهای خودشان هستند.

اردیبهشت
هر چه قدر سعی می کنید صلح و آرامش را برقرار کنید به نظر می رسد دیگران سعی دارند احساسات شما را جریحه دار کنند. کمی عصبانیت به زندگی هیجان می دهد اما در حال حاضر لازم است خونسرد باشید.بهتر است کمی خودتان را سرگرم کنید در دراز مدت ارزشش را نشان می دهد.

خرداد
امروز ستارگان احساساتی را که معمولاً سعی می کنید آن را بپوشانید، آشکار می کنند. سیارات شما را مجبور می کنند، سرنوشت روشی را برهم زدن شرایط و روند کارها دارد که اجتناب ناپذیر است. اما حداقل می توانید خودتان را از دوگانگی و بی تکلیفی نجات دهید و می توانید به رابطه ای شکل بدهید یا ماجرایی که برایتان سود زیادی دارید را تدارک ببینید.

تیر
برای همه انتقاد پذیر بودن کار سختی است،اما زمانی که یک نفر از شما انتقاد می کند،فکر می کنید شما را کتک زده است.البته این قابل درک است،اما گاهی اوقات عکس العمل شما باعث می شود تا موضوع مهمی را از دست بدهید.اگر امروز شخصی از شما انتقاد کرد خوب به آن فکر کنید متوجه موضوع مهمی می شوید.

مرداد
شیرها چیزهای زیبا را دوست دارند، وامروز شما نمی توانید خودتان را برای چیزی که موجب لذت شما می شود، مورد انتقاد و بازخواست قرار دهید. پس تقریباً غیر ممکن است که از خرید کردن دور بمانید. اگر مایلید که هزینه ای نپردازید، از پرسه زدن در کتاب فروشی و یا ورق زدن برخی مجله ها لذت خواهید برد. در غیر این صورت، ممکن است بخواهید که یک ویدئو یاDVD برای خود بخرید تا در منزل به تماشای فیلم بنشینید.

شهریور
امروز سعی کنید آرام باشید،زیرا به سرعت عصبی،ناراحت و حساس می شوید.اگر این اتفاق افتاد بهتر است بعداً در موردش صحبت کنید.اگر احساس کنید شخصی شما را اذیت می کند و یا امنیت و آسایش تان را بر هم می زند،زود عصبانی می شوید.لطفاً سعی کنید اینطور نباشید زیرا همه چیز را از آن چیزی که هست خرابتر می کنید.

مهر
زندگی بسیار بی قرار و پرتکاپو است و شما با شتابی دیوانه وار به پیش می روید و افکار زیادی دارید که آن چنان با سرعت از ذهن تان می گذرند که دنبال کردن همه آنها بسیار دشوار است.متاسفانه این امر شما را برخلاف معمول بی احتیاط کرده و این خطر وجود دارد که شما بر حسب تصادف مرتکب اشتباه شوید هر رازی را برای هر کسی برملا نکنید مگر این که واقعاً اهمیتی ندهد که رازتان بر ملا شده و پخش شود.

آبان
مراقب باشید،زیرا یک نفرتصمیم دارد نقطه ضعف های شما را تحت تاثیر قرار دهد.اگر شخصی سعی دارد شما را تحریک کند عصبانی نشوید.اگر آرام باشید و جوابشان را ندهید بیشتر خجالت می کشند.

آذر
یکی از عزیزان به درک و همدردی شما نیازمند است- و آنها از توجه شما مایوس نخواهند شد شما از خدا می خواهید با کسی که روحیه اش خراب است یا به یک شانه برای گریه کردن نیاز دارد وقت بگذرانید. جواب نیکی مردم کار خیر است و شما کاملاَ حواستان جمع است که چقدر پشتیبانی و کمک از مردم دریافت کرده اید زمانی که محتاج بوده اید.

دی
امروز تاکید زیادی روی زندگی کاری شما وجود دارد. آیا از این مطلب خوشحال نیستید؟ مطالب هیجانی تنها موضوعات مورد علاقه شما نیستند. همین طور است؟ باید قبول کنید که شما کنجکاو هستید که باید بدانید در آخر، کارها چه طور از آب در می آیند.

بهمن
امروز بسیار مثبت و خوش بین هستید و این مساله به زندگی عشقی تان کمک بزرگی می کند . این حقیقت که برای دیگران جذاب هستید انرژی هایتان را بیشتر می کند. اگر اخیراً‌ باهمسرتان مشکل داشته اید به زودی همه مشکلات حل می شود و روی همدیگر را می بوسید.
اسفند
شما پی می برید که امروز به گل می نشینید و همان طور که چون جن ها به نظر می رسید به همه چیز حمله می کنید تا برای چند روز آینده مسائل مالی ای را انجام دهید . متاسفانه وقت ندارید توقف کنید تا گلها را ببوید . بنابراین لباس شجاعت بپوشید.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن