سرگرم شو

فال فردا سه شنبه بیستم دی ماه سال ۹۰

فروردین
هر چقدر بتوانید انعطاف پذیر باشید، رابطه بهتری را با دیگران برقرار می کنید. راه برایتان آزاد است، هر راهی را که بخواهید می توانید در پیش بگیرید.

اردیبهشت
اگر دوست دارید به سفر بروید لازم نیست حتماً‌ تنها بروید یا شخصی را ترک کنید . اما تمایل دارید در حال حاضر تغییری ایجاد کنید. به نظر می رسد می خواهید کار متفاوتی انجام دهید. در هر صورت چه این حس گذار باشد یا نباشد مسائل جالبی برایتان پیش می آید.

خرداد
سعی کنید کمی آرام باشید و آرامش خود را حفظ کنید. تغییرات خاصی که سیر آرام کارهای روزمره شما را عوض می کند، آزادی خاصی می یابید. حرکات سیارات بر مسائلی که برایتان مهم هستند تاکید دارند.

تیر
تمایل دارید به دارایی هایتان وسعت دهید.پشت گوش نیاندازید اول سعی کنید وسایلی که نمی خواهید به خیریه دهید.

مرداد
کسانی در زندگی شما درگیر احساسات شده اند و این امر، مسائل را کمی زنده تر و با روح تر می سازد. احساسات آنها تشدید شده است، بنابراین ممکن است مسئله ای ساده را، به یک بحران کوچک تبدیل کرده و تنها این گونه می توانند هیجاناتشان را خاموش کنند. با شخصی احساس رقابت می کنید وبه نظر می آید که وی می خواهد از شما امتیاز بگیرد و شما به عنوان یک شیر مغرور، با چنین رفتارهایی کنار نمی آیید.

شهریور
در ایجاد رابطه با دیگران مهارت زیادی دارید.با همسرتان صحبت طولانی می کنید و او را تشویق به درد دل می کنید.شخصی به شما اعتماد می کند و رازی را برای تان بیان می کند سعی کنید امانت دار خوبی باشید.

مهر
صرف نظر از این که شما زن هستید یا مرد،امروز باید توجهی خاص نسبت به زنی در زندگی تان داشته باشید.او احساس می کند دیگران به او توجهی ندارند و از این که دوباره مدتی مورد توجه قرار می گیرد خوشحال خواهد شد.آیا از این که نمی دانید چه باید بکنید ،متعجب هستید؟ببینید چه برنامه ای روی پرده سینما ها و یا در تئاتر شهرتان است،از این که اوقات تان را در خارج خانه بگذرانید لذت خواهید برد.سرزدن به فروشگاه ها نیز بد نیست ولی مراقب پولی که هنوز دریافت نکرده اید باشید.

آبان
سعی کنید کاری را که دوست دارید انجام دهید،اما قبل از این که چک بکشید از موجودی حساب تان مطمئن شوید.در هر صورت از قبل به شما هشدار داده شد.

آذر
آیا کسی حس شوخ طبعی عجیب و غریب و بیمزه ای دارد یا آیا واقعاً کسی است که فکر می کند شما حرفی که می زند را باور دارید؟ شما صاف و بدون درنگ و بی رودربایستی به آنها می گوئید که تا نه داستان را خوانده اید و نخواهید گذاشت مضحکه دست آنها بشوید. شاید مجبور شوید که قواعد دوستی را برایشان تکرار کنید و خاطرنشان کنید که تنها دوستی ارزش نگاهداشتن را دارد، آنست که براساس اعتماد طرفین بنا شده.

دی
شما بالاخره پی بردید که با اختصاص دادن کمی وقت بیش تر به همسر و زندگی خانوادگی تان به جای کار، پاداشی چند برابر می توانید بگیرید. ممکن است امروب نخواهید خانه را ترک کنید چه قدر زمان برده تا بالاخره چنین احساسی داشته باشید؟

بهمن
اگر در حال حاضر مجرد هستید تا حد امکان از خانه بیرون بروید زیرا کسی را ملاقات می کنید که قلبتان را می رباید. اگر شخصی در زندگی تان هست انتظار چند مشاجره کوچک را داشته باشید اما این جرقه ها به سادگی کمک می کند که آتش اشتیاق بینتان شعله ورتر شود.

اسفند
امروز شما یک کار عادی و سخت خواهید داشت . در واقع امکان دارد بعضی از آنها بخواهند ندیده بگیرند . این خوب است همه ما گاهگاهی یک استراحت نیاز داریم . ممکن است احساس کنید که می توانید انرژی خود را جمع کرده تا بیرون رفته و معاشرت کنید چیزی که برعکس شماست.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن