سرگرم شو

فال شنبه دهم دی ماه سال ۹۰

فروردین
به جاهای زیادی دعوت شده اید. پیش از آن که سال نو فرا برسد. از فرصت ها استفاده کنید.

اردیبهشت
امروز آخرین روز سال است . می توانید حسابی پرخوری کنید و امیال خود را ارضاء‌ کنید! به تمایلات و احساسات دیگران نیز توجه کنید و آن ها را نادیده نگیرید.

خرداد
امسال را با نهایت افراط به پایان می برید. بنابراین من به شما هشدار دادم، خودتان باید مراقب خودتان باشید. البته حتی اگر هم مریض شوید با خودتان فکر می کنید که ارزشش را داشته است.

تیر
امروز حرف های عاشقانه زیادی در انتظار شماست هر چه سال در لحظات پایانی قرار می گیرد اتفاقات جدیدتری در حال وقوع است.اتفاقاتی که تمام سال آن را فراموش نخواهید کرد.

مرداد
امروز، فرد مورد علاقه تان می خواهد به کارهای خودش بپردازد و این امر ممکن است شما را بسیار خشمگین کند مگر آن که این تفاوت ها را بپذیرید. بد نیستکه شما هم به انجام کارهای خود بپردازید و آماده شوید که در سال جدید مجدداً یکدیگر را ملاقات کنید؟ حتی در آن زمان هم ممکن است بحث و گفتگوی زیادی انجام شود و باید به خود یادآوری کنید که نمی توانید ۲۴ ساعته آویزان کسی باشید! پس سعی کنید انرژی تان را صرف این بکنید که جشن را برای افرادی که به آن اهمیت می دهند، عالی بسازید.

شهریور
شاید با افرادی روبرو شوید که تنها می خواهند کارهای خودشان را انجام دهند و به دیگران توجهی ندارند.هر قدر یک نفر مستقل تر باشد بیشتر احساس ناراحتی می کنید.سعی کنید خودتان را به کارها سرگرم کنید تا نگرانی ها را فراموش کنید.

مهر
زندگی شما را بسیار مشغول نگاه می دارد و اگر مراقب نباشید آن قدر در این گیرودار سریع حرکت خواهید کرد که ممکن است محو شوید.بنا بر برخی دلایل ممکن است شما موفق به انجام تمام کارهایی که برای امروز برنامه ریزی کرده بودید ،نشوید.پس ابتدا به سراغ کارهایی که ضروری ترند بروید و آنها را انجام دهید.به علاوه سال نو در حال رسیدن است و شما مایلید که تمامی کارها و نگرانی ها را رها کنید و تمام شب را خوش و از این زمان لذت ببرید.از کجای این زمین این همه انرژی را گرفته اید متولد مهر عزیز؟

آبان
روابط هماهنگ تر و صمیمانه تری پیدا می کنید.بنابراین برای مهمانی امشب حاضر شوید ومطمئن باشید همه چیز به سود شما پیش خواهد رفت.

آذر
امروز، البته شب سال نو است. و شما پر از عشق به زندگی هستید. شما قادرید روی موفقیت سال ۲۰۱۲ تمرکز کنید و ببینید تا به حال قادر بوده اید به چه هدف هایی در زندگی برسید. ستاره ها شما را تشویق می کنند که به جلو و بالا بروید و این دقیقاً همان چیزیست که شما قصد دارید انجام دهید و واقعاً هیچ چیز جلودار شما نخواهد بود.

دی
سال نو مبارک! خیلی از کسانی که امشب با شما نیستند به فکرتان هستند و تلفنتان نصفه شب به صدا در می آید. البته اگر مهمانی داشته باشید از سر و صدای زیاد و صدای خنده صدای تلفن را نمی شنوید. حتماً تلفن را روی سیستم منشی قرار دهید، بنابراین تلفن هیچ کدام از آن ها را از دست نمی دهید.
بهمن
اکثر شما امروز سال نو را جشن می گیرید پایان سال قدیم و شروع سال جدید و بعضی از شما دوست دارید جشن خصوصی در میان دوستان خاص خودتان بگیرید. در هر صورت این جشن کوچک و دور همی برایتان ارزش است و هیچ شکایتی از آن ندارید.

اسفند
شب عید همین جاست و شما می بینید که شریک زندگی تان یک هدیه شگفت انگیز و درخشان برای شما می آورد اگر شما برای دیدن کسی می جهید نمودار شما بطور خصوصی خوب طراحی و بازی شده است . بنابراین امسال لباس پلوخوری بگیرید و خود را برای میهمانی های کوچک آماده کنید .

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن