سرگرم شو

فال امروز پنجشنبه هشتم دی ماه سال ۹۰

فروردین
برخی از شما باید دوباره سرکار بروید. البته بعضی ها از این تغییر راضی هستند. اخیراً فضا آرام بوده است.

اردیبهشت
اکنون توجه تان به جشن سال نو است. فرصت های زیادی دارید تا شانس خود را امتحان کنید. لطفاً‌ دوستان قدیمی تان را فراموش نکنید.شاید مانند دوستان جدیدتان سرگرم کننده نباشند اما به خاطر داشته باشید که آنها هم احساس دارند.

تیر
افرادی سرزده، به خانه شما می آیند اما مطمئناً با استقبال گرم شما روبه رو می شوند.
خرداد
در مورد مخارج تعطیلات فکر نکنید هنوز هم تمام نشده است!شما فرد سخاوتمندی هستید.

مرداد
اگرچه ممکن است فکر کنید به طور طبیعی احتیاجی به توضیح دادن به شخص مورد علاقه تان ندارید چرا که شما یکدیگر را به خوبی درک می کنید، ولی امروز اوضاع متفاوت است. شما نمی خواهید بگوئید که چه در ذهنتان می گذرد، چرا که فکر می کنید کاملاً مشخص است و این کار تنها منجر به سوء تفاهم بین شما می شود .پس سعی کنید تا آن جا که ممکن است به صورتی واضح احساساتتان را بیان کنید و یا خود را از سردرگمی رها کنید.

شهریور
خیلی احساس خستگی می کنید زیرا اخیراً زیاد فعالیت داشته اید.خوب است امروز مراقب رژیم غذای تان باشید و کمی از آن غذاهای پرچرب کم کنید.اگر نگرانی داشته اید اکنون نمی توانید کاری با آنها بکنید،بنابراین به آن ها فکر نکنید.سعی کنید چند روز آینده کارهای سازنده انجام دهید.

مهر
امروز مایلید که به خرید رفته و از اجناس فروشگاه ها دیدن کنید ولی سعی کنید اجناسی را که واقعاً لازم ندارید و نمی خواهید،خریداری نکنید.اگر مراقب نباشید،ممکن است با صحبت جذاب یک فروشنده همه آن پولی را که با زحمت زیاد به دست آورده بودید از دست بدهید.هم چنین ممکن است اعضای خانواده نیز از شما توقع داشته باشند که برای آنها خرج و هزینه زیادی بکنید ولی اگر مایل به این کار نیستید این کار را نکنید.

آبان
دیروز تمایل به فعالیت های ذهنی داشتید اما امروز دوست دارید استراحت کنید و سلول های خاکستری را راحت بگذارید.اما دوست دارید یک کتاب بخوانید یا با یک دوست تلفنی صحبت کنید.به آرامش و سکوت نیاز دارید.اگر اخیراً در خوردن افراط کرده اید امروز کم خوری کنید.

آذر
امروز یک روز دیگر برای اجتماعی بودن است چون باز امروز می جوشید. در حال حاضر زندگی خانوادگی برایتان خیلی جالب است، با همه چیزهای جالبی که در آن اتفاق می افتد. شما در ضمن فرصت صادقانه صحبت کردن با کسی را که به قلبتان نزدیک است، دارید بخصوص اگر این به معنای رها کردن تنفر است.

دی
حتی در مورد این که پول هایتان را حساب کنید هم فکر نکنید. باید برای جشن سال نو پول خرج کنید و می تواند گران هم باشد. شما بسیار منطقی و صرفه جو هستید و هم چنین می توانید در این وقت از سال پول بیشتری خرج کنید.

بهمن
اگر مدت زیادی است که در یک جا مانده اید و خسته شده اید سعی کنید امروز بیرون بروید و هوای تازه را استنشاق کنید. اگر احساس می کنید که لازم است فعالیت جدیدی را شروع کنید تعطیلات آخر هفته را به خود استراحت دهید این ضرب المثل را به خاطر داشته باشید که :‌(( همانطور که تغییر خوب است استراحت هم خوب است .)) و سعی کنید آنرا در زندگی تان به کار ببرید.

اسفند
دیروز زمانی بود که یک نفس راحت کشیدید. زیرا به زودی خویش را در یک طوفان فعالیت خواهید یافت . اگر ذخیره یخچال شما برهنه به نظر برسد زمانی است که بایستی به طور اضطراری به سوپر مارکت بروید. هرکس دیگر.

نوشته های مشابه

همچنین ببینید

بستن
دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن