سرگرم شو

فال فردا چهارشنبه هفتم دی ماه سال ۹۰

فروردین
از دوستانتان در خارج خبر می گیرید و بسیار خوشحال می شوید. شاید به شما بگویند که قصد ملاقاتتان را دارند و بیشتر خوشحالتان کنند.

اردیبهشت
امروز منتظر تاخیراتی باشید. حرکات سیاره ای اجازه نمی دهند کارها به خوبی پیش برود.در حال حاضر سعی کنید کارها را دوباره شروع کنید و در کارها پیشرفت کنید.

خرداد
به نظر می رسد بعد از مسائل گیج کننده اخیر همه چیز را ساده تر می گیرید. هم چنان برای آینده سرگرمی و تفریح در راه است شما هم دست به کار شوید.

تیر
مراقب باشید که زیاد تلفن صحبت نکنید.در این زمان از سال همه دوست دارند خبرها را برای تان بیان کنند.اگر تمام مدت تلفن ها را اشغال کردید منتظر غرغر سایرین هم باشید.

مرداد
امروز می خواهید که به اوج معاشرت های خود برسید و این می تواند بهانه خوبی باشد تا کسانی را که در طی کریسمس ندیده اید، ملاقات کنید. شما موضوعات زیادی برای صحبت خواهید داشت و یا شاید بی مقدمه جشنی بگیرید. به یاد دوستانی که دور از شما به سر می برند هم باشید و تلفنی زده و یا چند خط برایشان نامه بنویسید که فکر نکنند ”هر آن که از دیده برفت، از دل نیز برود“.

شهریور
باز هم به طرف خانواده جذب می شوید و به دنبال فرصت می گردید تا با آنها صحبت کنید.اگر مشکلی بین شما پیش آمده اکنون فرصت خوبی است تا ببخشید و همه چیز را فراموش کنید.اصولاً آدم کینه ای نیستید.

مهر
لباس های مهمانی تان را بیرون بیاورید چرا که بزودی به آنها نیاز خواهید داشت.احتمالاً یکی از همسایگان یا نزدیکان از همه دعوت می کند تا برای صرف نوشیدنی دور هم جمع شوید و با خودتان درهای خانه را برروی همه خواهید گشود،ولی در هر صورت شما مایلید که در جمع باشید.جذابیت و هوش شما در صحبت هایتان در خاطر همگان این تاثیر را خواهد گذاشت که متولد مهر ماه یکی از باهوشترین علائم در منطقه البروج است و شما دقیقاً نمونه ای مشخص از آن هستید.

آبان
برای شرکت در رقابت و یا ماجراجویی امروز،روز مناسبی است.فعالیت های ذهنی شما را شاداب و سرزنده می کند.اگر ورزش می کنید،سعی کنید افراط نکنید زیرا خودتان را به دردسر می اندازید.

آذر
امروز طرح ستاره ها شما را احساساتی می کنند و شما ممکن است بیاد گذشته هم بیفتید و دلتان بگیرد. یک صجبت صمیمی با یک قوم و خویش ممکن است خاطرات فراموش شده قدیمی را زنده کند و ممکن است احساس کنید دوست دارید با دیدن چند عکس و به یاد آوردن زمان از دست رفته گریه کنید. مقدار زیادی خنده و کمی گریه ممکن است در این زمان برایتان وجود داشته باشد، و البته برای شما حالت درمانی دارد.

دی
امروز کمی خسته کننده است ودرخت کریسمس هم تکراری شده است. دوست دارید خانه را منظم کنید بنابراین اگر جارو می زنید مراقب باشید وسیله مهمی به داخل آن نرود و اگرنه با گریه به رختخواب خواهید رفت.

بهمن
اگر دیروز زمان خوبی را سپری نکرده اید نگران نباشید چون امروز باید آنرا به خوبی جبران کنید . انرژی و اشتیاق زیادی برای شرکت در فعالیت ها و محبوبیت دارید و اکنون هر چقدر افکارتان مثبت تر باشند بیشتر می توانید در جمع ها بدرخشید.

اسفند
این زمان آرامی است در سال.برای فکر کردن اینکه چه چیزی به دست آورده اید و چیزهایی که هنوز سعی می کنید به دست آورید از طرف شریکتان زیاد ممکن نیست ورودی باشد اما نباید مانع شود که شما طرحهایی برای سال آینده اجرا کنید. این ممکن استت بذرهایی ایده باشند و شگفت آور است که اینگونه سریع رشد می کنند.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن