چه خبر؟

گزارش ازمشکلات قهوه تلخ

در حالی که دست‌اندرکاران مجموعه تلویزیونی «قهوه تلخ» اعلام می‌کردند سری ۲۶ این مجموعه که چند ماهی است در حال آماده‌سازی بوده و برای دریافت مجوز به شورای نظارت و ارزشیابی رفته، سی‌دی و دی‌وی‌دی این مجموعه در بسته‌بندی اصلی با هولوگرام به بازار آمد. نسخه‌ای که به گفته روابط عمومی این فیلم قاچاق است و مردم نباید آن را بخرند.

وفا ملک‌زاده، روابط عمومی مجموعه قهوه تلخ با تایید قاچاق بودن این مجموعه گفت: «در حال بررسی هستیم که این قسمت چگونه با این کیفیت و با هولوگرام وارد بازار شده است.» در حالی که شکایت از قاچاق‌کنندگان این مجموعه در مراجع قانونی در حال پیگیری است برخی از شایعات مبنی بر این است که ممکن است این مجموعه از سوی خود گروه منتشر شده باشد.

این شایعه از آنجا ناشی شده که گفته می‌شود اختلاف‌هایی میان مهران مدیری و تیم سازنده مجموعه با تهیه‌کنندگان قهوه تلخ به وجود آمده است. قبلا وقتی سری اول قهوه تلخ به بازار آمد و مهران مدیری از مردم درخواست کرد که فیلم را تکثیر نکنند و نسخه اصلی را خریداری کنند، بسیاری از مخاطبان حرف او را گوش دادند اما این بار مهران مدیری در این‌باره با مردم سخن نگفته و تنها سازندگان به درج اطلاعیه‌ای اکتفا کرده‌اند. اما ملک‌زاده این موضوع را رد کرد و با اعلام اطلاعیه روابط عمومی این مجموعه از علاقه‌مندان خواست تا از خرید این نسخه تقلبی دست نگه‌دارند تا نسخه اصلی این قسمت با اعلام رسمی گروه سازنده منتشر شود. او می‌گوید، مهران مدیری قطعا در ابتدای مجموعه ۲۶ با مخاطبان صحبت خواهد کرد و بیانیه‌ای دیگر نخواهد داد.

قرار بود ۱۰ مهر صدور پروانه ساخت سری جدید سریال قهوه تلخ بررسی شود، اما تا امروز خبری از صدور مجوز به این سریال که توزیع در شبکه نمایش خانگی است، نشده است. شورای نظارت و ارزشیابی اعلام کرده بود که با توجه به تغییر زمان در این مجموعه باید برای آن مجوز تازه‌ای صادر شود. مدیر کل اداره نمایش خانگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی پیش از این درباره تاخیر در عرضه این مجموعه در شبکه نمایش خانگی گفته بود: ظاهرا این دوستان برای ساخت سری جدید درگیر ساخت و سازهای لوکیشن جدیدشان هستند که به محلی که پیش از این برای مجموعه ساختمان پزشکان مورد استفاده قرار گرفته بود، نقل مکان کرده‌اند.

شرق

برچسب ها

نوشته های مشابه

همچنین ببینید

بستن
دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن