چه خبر؟

مهدی مهدوی‌کیا از دنیای فوتبال خداحافظی کرد!

مهدوی‌کیا به زودی ایران را ترک خواهد کرد تا به احتمال فراوان زندگی‌اش را در آلمان ادامه دهد.

به گزارش گل، مهدی مهدوی‌کیا کاپیتان سابق فوتبال ایران تصیم گرفته از دنیای فوتبال خداحافظی کند و دیگر او را در میادین فوتبال نخواهیم دید. به گزارش سایت گل مهدوی‌کیا پس از سا‌ل‌ها درخشش در بوندسلیگا و همچنین تیم ملی ایران، در نهایت تصمیم گرفت. که در سال‌های پایانی فوتبالش به ایران بیاید. او بعد از حضور در ایران بازی کردن در تیم‌های استیل آذین و داماش گیلان را تجربه کرد ولی آرزویش این بود که پیراهن پرسپولیس را تن کند و با این تیم از دنیای فوتبال خداحافظی کند.

در این چند سال اما مهدوی‌کیا به دلایل مختلف نتوانست بازی در پرسپولیس را دوباره تجربه کند. این روزها شایعه شده که پرسپولیسی‌ها این بازیکن را برای نیم فصل دوم می‌خواهند ولی آخرین اخبار حاکی از آن است که مهدوی‌کیا تصمیم نهایی خود را گرفته و دیگر نمی‌خواهد فوتبال بازی کند.

این بازیکن دوست‌داشتنی مدتی پیش مورد اهانت هواداران داماش گیلان قرار گرفت و از جوی که در فوتبال ایران وجود دارد بسیار ناراحت و ناراضی است. مهدوی‌کیا به زودی ایران را ترک خواهد کرد تا به احتمال فراوان زندگی‌اش را در آلمان ادامه دهد. او می‌خواهد در این کشور مربیگری را از رده‌های پایه آغاز کند و حالا باید دید چه سرنوشتی در انتظار یکی از بهترین بازیکنان تاریخ ایران خواهد بود.

برچسب ها

نوشته های مشابه

همچنین ببینید

بستن
دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن