چه خبر؟

افزایش بی سابقه قیمت دلار ( ۱۵۰۰ تومان )

قیمت‌های اعلام شده حدودی است، زیرا به دلیل افزایش شدید قیمت دلار در روز جاری بازار سکه و ارز وضعیت مشخصی ندارند.
مهر: قیمت دلار در حالی امروز سه شنبه به ۱۵۰۰ تومان در بازار آزاد تهران رسیده است که بانک مرکزی حداقل تا دو روز آینده برنامه‌ای برای ساماندهی این بازار ندارد تا اینکه معاون ارزی این بانک از سفر خارج از کشور بازگردد و سیاست جدید ارزی را اعلام کند.پیش فروش سکه ۵۴۶ هزار تومانی از امروز سه شنبه در شعب بانک ملی سراسر کشور آغاز شده است. مسکوک طلای پیش فروش شده ، بعد از یک دوره ۴ ماهه و تنها از طریق همان شعبه که پیش فروش توسط آن صورت پذیرفته ، به فرد متقاضی تحویل می شود.این در حالی است که امروز قیمت هر قطعه سکه تمام بهار طرح قدیم در بازار حدود ۶۳۵ هزار تومان، طرح جدید ۶۲۵ هزار تومان و نیم سکه ۳۰۰ هزار تومان اعلام شده، همچنین قیمت هر قطعه سکه ربع بهار آزادی در بازار براساس اعلام اتحادیه طلا و جواهر، ۱۵۳ هزار تومان و سکه گرمی ۸۰ هزار تومان است.

قیمت‌های اعلام شده حدودی است، زیرا به دلیل افزایش شدید قیمت دلار در روز جاری بازار سکه و ارز وضعیت مشخصی ندارند.

در این میان، قیمت هر دلار در بازار آزاد که صبح امروز ۱۴۴۵ تومان بود، هم اکنون به ۱۵۰۰ تومان رسیده است. قیمت هر یورو نیز افزایش یافته و ۱۸۹۰ تومان به فروش می رود. البته هم اکنون وضعیت مطلوبی در بازار سکه و ارز حکمفرما نیست و فروشندگان و خریداران سردرگم بوده و معامله‌ای انجام نمی‌شود.

البته در حالی قیمت دلار به ۱۵۰۰ تومان رسیده است، معاون ارزی بانک مرکزی در ماموریت خارج از کشور به سر می‌برد. برهمین اساس، بانک مرکزی تا دو روز آینده برای ساماندهی بازار ارز برنامه‌ای ندارد تا اینکه این آقا معاون به کشور برگردد و سیاستهای جدید ارزی را اعلام کند!

قیمت هر گرم طلای زرد ۱۸ عیار در بازار امروز ۵۷ هزار تومان اعلام شده است.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن