سرگرم شو

فال دوشنبه بیست و هشتم آذر ماه سال ۹۰

فروردین
می توانید انتظار یک فرصت را در زمینه های کاری داشته باشید. اما اگر باید قراردادی را امضا کنید یک هفته در موردش فکر کنید در این صورت همه چیز به خوبی پیش می رود.

اردیبهشت
در مقابل خواسته ستارگان مقاومت نکنید.سعی کنید سرنوشت و تغییر را بپذیرید. زیرا اگر نپذیرید انگشت سرنوشت می تواند خودش بر شما زخم بزند. موفقیت آتی شما در دست دیگران است و این بستگی به رفتار شما با آنها دارد.

خرداد
احساس می کنید باید سرعت داشته باشید. سعی کنید بیش از حد توانایی خود به دیگران قول ندهید. شاید کمی دیگر این پیشرفت ها به موقعیت های غیر ممکن تبدیل شوند.

تیر
اگر شما و همسرتان تصمیم گرفته اید رابطه تان را محکم تر کنید دیگران هم در این شادی با شما شریک می شوند.البته ترجیح می دهید در این شرایط رمانتیک با هم تنها باشید.

مرداد
امروز ترکیب بندی ستاره ها شما را بسیار محتاط خواهند کرد. خصوصاً اگر مشغول کارهای مربوط به خانه هستید. مایلید که کارهای روزمره و سخت را از سرراهتان بردارید پس وقت تلف نکرده و دیگر راجع به آنها فکر نمی کنید. به طریقی امروز شخص مورد علاقه تان را بیشتر ا ز همیشه از نظر روحی و معنوی حمایت می کنید و هر کاری که لازم باشد می کنید تا او احساس بهتری از خود داشته باشد.

شهریور
همسرتان کمی عجیب است وباید علت آنرا حدس بزنید.شاید برنامه ها در لحظه آخر تغییر کند.سعی کنید انعطاف پذیر باشید واگر نه خودتان را ناراحت می کنید.

مهر
شما تا آنجایی که می توانید باید امروز صبور و با حوصله باشید زیرا در آخرین دقایق برنامه ها طوری تغییر می کند که شوکه می شوید.برخی از جزئیات روزمره زندگی تان مبدل به هرج و مرج می شود و به نظر می رسد که شما نمی توانید هیچ کاری برای پیش رفتن آنها بکنید.سعی خود را بکنید تا با جزئیات پیش بروید.به همه چیز بخندید و احساس کنید که در نهایت همه چیز به نفع شما پیش خواهد رفت.

آبان
اگر به میهمانی می روید لحظات خوبی را در پیش رو دارید.از جذابیت یک نفر لذت می برید اما به نظر می رسد این فرد جذاب خود شما هستید.اگر خرید می روید مراقب باشید بیش از حد لازم ولخرجی نکنید.

آذر
امروز روزیست که با شجاعت راه بروید و اعتقاد داشته باشید که همه چیز امکان پذیر است. برای شما خیلی سخت خواهد بود که احساساتتان را در خود بگنجید چون درباره همه چیز خیلی احساس مثبتی دارید. اگر فرصت سورپریز کردن کسی برایتان پیش آید واقعاً خوشحالتان خواهید کرد و کمی نور خورشید را به اطراف بگسترانید برای حس سلامت خودتان نیز بسیار مفید است.

دی
احتیاج دارید که منزل بمانید و زیاد در اجتماع ظاهر نشوید. در هر صورت، اخیراً زیاد در بیرون از خانه بوده اید. لازم است که انرژی تان را برای جشن ها و مهمانی ها نگهدارید و یک روز آرام شما را تازه نفس می کند.

بهمن
زندگی عشقیتان بسیار خوب به نظر می رسد چون شما بسیار با مجبت و گرم هستید.همچنین کمتر حرف می زنید و بیشتر محبتتان را در عمل نشان می دهید.از بودن با کسانی که به آنها علاقه دارید شاید می شوید بنابراین حتماً سعی کنید تنها نباشید زیرا این احساسهای فوق العاده را از دست خواهید داد.

اسفند
شما می توانید خیلی خیالی باشید و امروز یک جادوگر به نظر می رسید.و زمانی پیش می آید که پول شما بیشتر می شود. به نظر می رسد که استعداد در چانه زدن روی رسوایی معاملات دارید. یک روز سرتاسر رضایت بخش.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن