سرگرم شو

فال پنجشنبه بیست و چهارم آذر ماه ۱۳۹۰

فروردین
شاید مشاجره ای پیش بیاید. سعی کنید خودتان را کنترل کنید.

اردیبهشت
به نظر می رسد اعتماد به نفستان کم شده است و اجازه می دهید دیگران کارهایتان را به شما دیکته کنند.امروز باید به این اتفاقات خاتمه دهید. اخیراً‌ استعدادها و شخصیت خود را سرکوب کرده اید و بهتر است امروز دوباره آنها را بسازید.

خرداد
اگر می خواهید کار مالی انجام دهید بهتر است از یک فرد مطمئن کمک بخواهید تا بتوانید تصمیم درستی بگیرید. مراقب وسایلتان باشید و برای وسایل گران قیمت پول زیادی نپردازید، در صورتی که می توانید چانه بزنید.

تیر
تاکید سیارات بر اموال و مسائل کاری است.اکنون زمانی است که می توانید دانه ای بکارید و نتیجه اش را در آینده بگیرید.شاید خیلی کوچک باشد.بنابراین شروع کنید به تحقیق و بررسی.

مرداد
هرچه بیشتر آماده دیدار یارتان می شوید، احساس بهتری پیدا می کنید و انجام این کار نباید خیلی سخت باشد چرا که امروز بسیار گرم و خوش مشرب شده اید. هم چنین زمانی که لازم است اختلافات را نشان دهید، با بیان مثال هایی جذاب و به جا این کار را می کنید. این ترکیبی عالی است جناب شیر دقیقاً به همین دلیل طرفداران و دوستان شما عاشق شما خواهند شد.

شهریور
در محل کار همه چیز به خوبی پیش می رود.دوست دارید کارها را در نهایت توانایی انجام دهید.دوست دارید همه از لحظات لذت ببرند.می توانید در کارهای آشپرخانه کمک کنید و این کار را با رضایت کامل انجام می دهید،مخصوصاً اگر به مهمانی بروید و بخواهید به میزبان کمک کنید.

مهر
امروز هر شخصی را که می بینید با لبخندی گرم پذیرا می شوید و هم چنین از حس شوخ طبعی خود استفاده می کنید.پس اگر با صف طویل کسانی که جذب شما شده اند ،روبرو شدید تعجب نکنید،چه کسی می تواند آنها را مقصر بداند؟اگر به تازگی با شخصی جدید ملاقات کرده بودید نمی دانستید که او روی شما به عنوان یک دوست حساب می کند و یا به عنوان همسر،اکنون مدرک بیشتری در دست دارید که آنها معتقدند که شما بهترین موجودی هستید که آنها شناخته اند.

آبان
دیگران توقع زیادی از شما دارند و فشار زیادی را تحمل می کنید.سعی کنید همه چیز را آسان بگیرید.غذا خوردن با همسرتان که حتماً دوستش دارید شما را دوباره با شادی های زندگی آشنا می کند.اگر با شخصی اختلاف داشته اید اکنون زمان آن رسیده که از دلش درآورید.

آذر
ستاره ها شما را تشویق می کنند که روی نزدیکی خانوادگی کار کنید و از آرامش و راحیت خانه لذت ببرید. این البته زمانی از سال است که از دنیا کمی کنار بگیرید و وقت بیشتری را با عزیزان خود بگذرانید. پس شما موقعیتتان کاملاً خوب است که لحظات عالی و گرم و صمیمی داشته باشید. تلفن را بردارید و با یکی از عزیزترین و نزدیکترین کسانی که نمی توانند شخصاً پیش شما بیاید حرف بزنید، چون خیلی قدردانی خواهند کرد.

دی
مطمئنم که تاکنون خرید کریسمس خود را کرده اید برای این که شما خیلی منظم هستید. اما اگر چیزی را از قلم انداخته اید اکنون زمان مناسبی برای خرید با عجله نیست. اگر روز دیگر بخرید زیاد فرقی نمی کند، و اگر امروز بخواهید خرید کنید بیش از حد خرج خواهید کرد.

بهمن
امروز ایده های عالی سریع به ذهنتان خطور می کنند. بنابراین آنها را هدر ندهید.دیگران شاید این ایده را احمقانه و بی عقل تصور کنند اما نباید بدون فکر درباره حرفهای آنها ترکشان کنید.تواناییهای زیرکانه شما در حال حاضر بسیار عالی می باشد و همه را متعجب می کند.

اسفند
مردم معمولاً‌ امروز مرموز به نظر می رسند اما یک ثانیه را هذیان گویی بی مورد تلف نکنید. شما در تمام احتمالات هدیه های غیرمنتظره ای احساس قلبی را با اشاره فهماندن شکست خورده اید بنابراین سستی آن را خراب نکنید.

برچسب ها

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن