چه خبر؟

مشکلات زیبایی مربوط به فصل زمستان

بادهای سرد زمستان و سرمای خشک آن می تواند باعث شود پوست شما سفت و خشک شود ، لبهایتان مانند یک زمین ترک خورده و بینی تان مانند چراغ قرمز کریسمس شود.

اما نگران نباشید- متخصصان زیبایی برای این مشکلات زیبایی در فصل زمستان چندین راه حل پیشنهاد کرده اند که با استفاده از آنها می توانید جذابیت خود را در هوای سرد زمستان نیز حفظ کنید.

مشکل شماره ۱

“پوستم خشک و ترک خورده است”

آرایشگر معروف ملبورن “تانیا گوچیون” می گوید یکی از مهمترین نکات برای این مشکل این است که به یاد داشته باشید پوست خود را در زمستان همیشه مرطوب نگاه دارید.
” به نظر ساده است ، اما مسئله اینجاست که مرطوب نگاه داشتن فقط استفاده از کرم نیست ؛ باید به مقدار کافی آب بنوشید”.

گوچیون بیان می گند زمانیکه پوستی تشنه است ، چروک های اطراف چشم ، بینی و دهان بیشتر خشک شده و چروک می شوند.

او می گوید برای حل این مشکل چند راه ساده خانگی وجود دارد؛

برای او می گوید برای اینکه پوستی شفاف ، روشن داشته باشید یک راه ساده و ارزان قیمت وجود دارد ؛ ماسکی تهیه شده از بی کربونات سودا و روغن زیتون.

“بی کربنات سودا دانه های بسیار خوبی برای لایه برداری از پوست دارد”. برای دستان و بدن نیز می توان از ماسک روغن زیتون و شکر استفاده کرد.

همچنین این ماسک یک ترمیم کننده خوب است.

همچنین این آرایشگر بیان می کند که شما در روزهای زمستان باید هر روز از مرطوب کننده استفاده کنید ، به یاد داشته باشید که در زمستان نیز مرطوب کننده خود را با ضد آفتاب مخصوص زمستان استفاده کنید.
مشکل شماره ۲

“صورتم قرمز و از بادهای تند زمستانی سوخته است”.

” من روغن استوقدوس را با روغن گل سرخ مخلوط می کنم و کمی آب در آن اسپری می کنم. این محلول را هر روز به صورتم می زنم تا از قرمزی و سوختگی صورتم در زمستان جلوگیری کند.
این آرایشگر بیان می کند که کرم های تابستانی تان را کنار بگذرید ؛ در زمستان پوست شما نیاز به رطوبت و آب دارد.

گوچیون می گوید زنان باید محصولی مناسب با سن شان انتخاب کنند. برای مثال ، سایه چشم ، بسیاری از زنان در مورد چین های ریز اطراف چشمان شان بسیار نگران هستند . آنها باید سایه ای انتخاب کنند که چشمان شان را جوان و شفاف نشان دهد.برای پوست های جوان تر ، انتخاب آزاد است. می توانید آنقدر امتحان و اشتباه کنید تا رنگ مناسب خود را پیدا کنید.
مشکل شماره ۳

“لبهایم ترک خورده و پوسته پوسته است”

“لبهای ترک خورده ، خشک یکی از مشکلات معمول و غیر قابل اجتناب زمستانی است”.پس این مشکل یکی از مهمترین مشکلات زمستانی است. یک چرب کننده لب در کیف داشته باشید و در طول روز هر وقت احساس کردید لبهایتان خشک شده از آن استفاده کنید. از چرب کننده هایی استفاده کنید که رنگ داشته باشد تا نیازی به استفاده از رژ نداشته باشید.
یکی دیگر از راه ل های ساده خانگی برای درمان لبهای ترک خورده مخلوط روغن زیتون و شکر است ، آن را روی یک مسواک نرم ریخته و روی لبهایتان با ملایمت بمالید.

برچسب ها

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن