چه خبر؟

معمای عجب کشته شدن زن ۲۶ ساله با طزریق سیانور

قتل یک زن با سیانور معمای پیچیده‌ای را پیش‌روی تیم جنایی پایتخت قرار داده است. شوهر این زن که رابطه پنهان با دختری داشت، در گذشته نزد وی ادعای هولناکی کرده بود.

به گزارش ایران شب ۲۰ تیرماه سال جاری مرد ۳۲ ساله‌ای ساعت ۱۰ شب از محل کارش به خانه آپارتمانی‌اش رسید، مرد در حالی که خسته به نظر می‌رسید، وقتی در خانه‌اش را باز کرد، همسرش را دید که روی زمین افتاده بود. سیاوش تصور کرد که همسرش خوابیده است، وقتی که با صدا زدن همسرش جوابی نشنید، متوجه کبودی صورت اکرم شد و با سرعت به در خانه همسایه که پرستار بود، رفت و زن پرستار تا زمان رسیدن امدادگران اورژانس کارهای اولیه را برای نجات زن ۲۶ساله انجام داد. اکرم به بیمارستان انتقال یافت و خیلی زود تسلیم مرگ شد. سیاوش در حالی این ادعا را مطرح کرد که به عنوان مظنون در قتل همسرش در شعبه ۵ دادسرای جنایی در برابر بازپرس رسولی ایستاده بود.

این ادعاها در حالی بود که ۱۵ روز پیش از سوی پزشکی قانونی درباره مرگ مرموز اکرم اعلام شده بود که وی با خوردن سیانور به کام مرگ فرو رفته است. پلیس که سرنخی از قاتل بودن همسر زن جوان نداشت، در تجسس‌های پلیسی و با بررسی پرینت‌های تلفنی سیاوش پی برد که وی با دختری که همسایه خانه قدیمی‌شان بوده تماس داشته و قول ازدواج به هم داده‌اند. دختر همسایه که محبوبه ۳۱ ساله است، وقتی در برابر بازپرس رسولی ایستاد، گفت: از سیاوش شنیده بودم که با اکرم اختلاف دارد و همسرش با اصرارهای مادرش تن به این ازدواج داده است و بعد از گذشت ۷ ماه از عروسی‌شان قرار بود به صورت توافقی از هم جدا شوند که با اصرارهای مادر اکرم این اتفاق رخ نداده بود و من و سیاوش به صورت پنهانی با هم دوست بودیم و قرار بود با هم ازدواج کنیم. چند وقت پیش برایم خواستگار آمد و وقتی به سیاوش ماجرای خواستگارم را گفتم، از وی خواستم که تکلیفم را روشن کند که سیاوش با حالت خنده و شوخی گفت: مثل فیلم‌ها در غذایش چیزی بریزیم و بعد از مرگ اکرم با هم ازدواج کنیم، اما باز می‌گویم سیاوش برای خنده این حرف‌ها را زد.

سیاوش بار دیگر تحت بازجویی گرفته شد و با تأیید ادعاهای محبوبه به بازپرس رسولی گفت: من برای شوخی این حرف‌ها را زدم و من همسرم را به قتل نرساندم. احتمال می‌دهم همسرم به خاطر اختلافمان دست به خودکشی زده باشد و اگر آن شب با مدیر ساختمان حرف نمی‌زدم، شاید مانع کارش می‌شدم. بنابراین گزارش، سیاوش به عنوان مظنون به قتل همسرش در اختیار کارآگاهان پلیس جنایی آگاهی است و تحقیقات ادامه دارد.

برچسب ها

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن