سرگرم شو

فال دوشنبه بیست و یکم آذر ماه سال ۹۰

فروردین
ماه نو در برج کماندار است. زمان خوبی برای تمام کردن کارهای نیمه تمام است و می توانید برای هفته های آینده برنامه ریزی کنید. می توانید اهداف جدیدی را برای خودتان پیدا کنید. هیچ کاری غیر ممکن نیست.

اردیبهشت
امروز ماه نو در برج کماندار می باشد. از آن جایی که این برج بر پول های شما که در آن با دیگران شریک هستید اثر می گذارد شما و همسرتان به دنبال چیز بزرگی هستید مانند خرید ماشین جدید و یا مبلمان جدید.خودتان را تنها به دیدن ویترین های مغازه قانع کنید تا زمانی که عطارد به حرکت مستقیم خود برگردد. اگر امروز خرید کنید پشیمان می شوید.

خرداد
امروز ماه نو در برج متضاد شما، کماندار، می باشد دیگران برایتان شادی می آورند. اگر دوست آذری دارید به خوبی با آنها هماهنگ می شوید، اگر به کسی علاقه مند هستید و آن فرد هم آذری است اکنون باید گام اول را بردارید.

تیر
شاید بخواهید در رختخواب بمانید اما ماه نو در برج کماندار این اجازه را به شما نمی دهد. افکار زیادی در فکرتان هست که یک لحظه شما را راحت نمی گذارد.فقط سعی کنید آرام باشید و اگر نه کلافه می شوید.

مرداد
امروز ماه نو شده و در علامت آتشین اسب با سیمای انسانی وارد می شود. این خبر خوشی است، چرا که همه اتفاقات لذت بخش و پرماجرا را برای شما به همراه خواهد آورد. هم چنین شما را مطمئن خواهد ساخت که در طی این فصل جشن و سرور محبوبیت شما بر کسی پوشیده نخواهد ماند. اگر احساس می کنید که اخیراً عشق از پهلویتان عبور کرده، به زودی متوجه می شوید که لذت این ماه را همراه و کنار شخصی به خصوص درک خواهید کرد.

شهریور
ایده های خوبی برای خانه و خانواده دارید.ماه نو همیشه فرصتی به شما می دهد تا طرح های جدیدی را آغاز کنید.اگر برای کارهایتان به کمک کسی احتیاج دارید متاسفانه کسی در دسترس نیست.

مهر
امروز ماه نو شده و در علامت اسب با سیمای انسانی است که بخشی از چارت شماست که حاکم بر رخدادهای محلی و خانوادگی و سفرهای کوتاه است،بنابراین شما بزودی درگیر فعالیت هایی می شوید که در ارتباط با همسایگان است و یا مشغول سفرهایی کوتاه متعددی می شوید هم چنین ممکن است شما اطلاعات بسیار مهمی را بشنوید که امکان اکتشاف راه های جدیدی را به روی شما می گشاید.

آبان
امروز ماه نو در برج کماندار می باشد.این قسمت از چارت شما به امنیت مالی تان مربوط می شود.تمام کارهای مالی به خوبی پیش می روند.اضافه حقوق خواهید داشت.

آذر
خبرخوش امروز این است که یک ماه جدید در خانه آذری شماست. الهام وحس ششم شما بسیار قوی است، همینطور هم قدرت شما در عمیق فکر کردن. بنابراین الان بهترین موقع برای پیدا کردن یک هم فکر است. و صحبت کردن درباره چیزهایی که هر دو دوست دارید. شما قادرید که همه را با جذابیت و خوشبینی خود خلع سلاح کنید و شما دقیقاً می دانید که چگونه مسایل را بنفع خود استفاده کنید.

دی
ماه نو در برج کماندار خواهد بود و با دیگر سیارات لحظات فوق العاده ای را برایتان فراهم می کند. همیشه چنین لحظاتی را پیدا نمی کنید زیرا همیشه سرگرم کارهایتان هستید اما اگر به افکارتان توجه کنید موضوعی کاملاً مهیج به دست می آورید.

بهمن
امروز ماه نو در آذر با عنصر آتش و خانه امیدها و آرزوها و همچنین روابط دوستانه و گروههای شما قرار دارد . در هفته های آینده طرفداران زیادی خواهید داشت و اگر تقویم تان از تاریخهای قرارتان پر نشده است این طور خواهد شد. هیچ دعوتی را رد نکنید زیرا از حالا تا پایان سال باید در انتظار اتفاقات شگفت انگیز باشید.

اسفند
هلال نو دوست داشتنی در قوس کماندار آتشین در حال روشن کردن آروزهای شغلی شماست. با وجود این که ممکن است یک خانه نشین باشید. امکان دارد در فکر باشید که یک کمک برای خانواده تان بسازید حتی جامعه یا حتی وسیعتر برای دنیا.

برچسب ها

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن