سرگرم شو

فال یکشنبه بیستم آذر ماه سال ۹۰

فروردین
مشکلات طولانی زود تر حل می شود اما کوچک تر ها ادامه دارند. استعدادهای زیادی دارید. فکری ذهنتان را به خود مشغول کرده است ونمی توانید از آن رهایی پیدا کنید. باید با افرادی که ناراحتتان می کنند رو به رو شوید حتی اگر منجر به جر و بحث شود.

اردیبهشت
ستارگان تاثیر زیادی بر مسائل مالی شما می گذارند سعی کنید از راهنمایی دیگران کمک بگیرید تا پس فردا تصمیم مهمی نگیرید .

خرداد
موانعی بر سر کار و حرفه شما وجود دارد. پیشرفتتان کندتر شده است. اما می توانید مطمئن باشید چیزی را که به دست می آورید با ارزش است. تنها عقلتان را به کار اندازید و توقع نداشته باشید به سرعت نتیجه بگیرید.

تیر
هدایای غیر منتظره دریافت می کنید. سعی کنید پول ها و اجناس با ارزش تان را در جایی امن بگذارید. افراد بی وجدان زیادی هستند که منتظر بی توجهی شما در حین خرید هستند.

مرداد
امروز از سخاوتمندی شخص مورد علاقه تان بسیار شگفت زده شده و از این که نیازهای شما را قبل از خودش برآورده ساخته بسیار شاد خواهید شد. و منتظر راهی هستید که خیلی زود جبران کنید. اگر در حال حاضر شیری تنها هستید، تا آن جا که می توانید با دیگران معاشرت کنید، چرا که نمی دانید ممکن است در این معاشرت ها چه کسی را ملاقات کنید. ممکن است این شخص نیمه دیگر روحتان نباشد، ولی دوستی بی نظیر خواهد بود.

شهریور
افکارتان از این سو به آن سو می رود و دوست دارید با دیگران صحبت کنید.دوست دارید با یکی از دوستان خاطرات گذشته را مرور کنید.

مهر
امروز برای تان ساده است که نیمه پر لیوان را ببینید و بسیار برای تان مفید است.محبوبیت شما بسیار زیاد است،احساس عالی دارید و چیزهای زیادی دارید که می توانید شکرگزار آنها باشید.در هر لحظه ممکن است دوست بسیار نزدیک و یا همسایه ای راهی جدید را در مسیر زندگی شما قرار دهد که بسیار برای تان لذت بخش باشد و احتمالاً آن قدر خبر جالبی است که به خاطر آن می خواهید جشنی بگیرید.

آبان
دیگران با حرف های شما موافقند و از شما حمایت می کنند.به هنگام رانندگی مراقب باشید و با سرعت زیاد نرانید و گرنه آسیب می بینید.

آذر
اگر امروز از سرعت خود کم کنید، ایده خیلی خوبی خواهد بود چون این ایام خیلی مشکل و پردردسر هستند. این فرصت را بگیرید که به عقب بنشینید و درباره آنچه در زندگی تان در حال وقوع است تعمق کنید و از تجربیات خود درس بگیرید. مهمتر از همه، شما در ضمن یاد گرفته اید که عشق همه چیز را تسخیر می کند. و این با ارزش ترین درس است.

دی
اگر خرید می کنید حتماً مراقب باشید که گول نخورید. شاید کمی بی احتیاط تر از همیشه باشید، احتمالاً چون به خودتان خوش می گذرانید، وشاید هم از شما دزدی شود. بهترین کاراین است که بیش تر از آن چه پول لازم دارید با خودتان به بیرون نبرید.

بهمن
در تعطیلات آخر هفته یک رابطه صمیمی به توجه زیادی نیاز دارد. به خصوص اگر از حالا به بعد متوجه آن شوید.شاید نتیجه بگیرید که یک رابطه دوستی زمانش به سر رسیده است و اکنون زمان جدایی است یا شاید متوجه شوید که کسی برایتان بسیار مهم تر شده و زمان آن رسیده که کاری در رابطه با آن انجام دهید.

اسفند
چند غرولند در خانه می تواند باشد یا چند مورد اشاره که مورد توجه قرار می گیرد . شما امروز ثابت قدم و مصمم هستید و به طور حرفه ای نمی توانید اشتباه کنید . اگر بخواهید همه را خوش اخلاق حفظ کنید امشب یک هیاهوی مخصوص خانواده تان درست کنید.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن