چه خبر؟

فال و طالع بینی روز پنج شنبه ۱۲ آبان ۱۳۹۰

 

 

فروردین
با توجه به شرایطی که دارید در سایه تلاشی که به عمل می آورید، دقت و هوشیاری را نباید فراموش کنید. در راهی که پیش رو دارید، ساز و کار تازه و تا اندازه ای پیچیده مورد نیاز است که اگر در تقابل با رویدادهای چند روز آینده در محل کار، بی تفاوت نباشید، عصای جادویی را در اختیار خواهید گرفت.

اردیبهشت
آنچه که در شما میگذرد، به عنوان یک طرح یا برنامه، برای پیشبرد اهدافی که دارید، به طور بالقوه یا خام یا خوب هستند، اما برای بهتر شدن یا به عبارت دیگر قوام آمدن، قبل از هر چیز به زمان و اعتماد به نفس نیاز دارید که آن هم چندان طولانی و دشوار نخواهد بود، به شرط آنکه در انتخاب اطرافیان و مشاورین، بیشتر دقت کنید. به عنوان نمونه، یکی دو نفری هستند که درست در زمانی که باید در محل کار حاضر و ناظر باشید، پیشنهاد یک سفر تفریحی دور از انتظار مطرح خواهند کرد که با زیرکی، آن را قبول نخواهید کرد.

خرداد
بین کاری که لازم است برای خودتان انجام دهید و انتظاراتی که دیگران از شما دارند تعادل ایجاد کنید. ممکن است احساس کنید چنانچه الان روی کسی را زمین بیندازید احساس پریشانی به شما دست می دهد ولی در عین حال فکر می کنید که انتظارات آنها کاملا غیر واقعی است. دقیق گوش دادن به اینکه آنها دقیقا چه می خواهند ایده بسیار خوبی به نظر می رسد؛ اما به معنی این نیست که شما بایدهجوم ببرید و هر کاری که از دست تان بر آمد را برای دیگران انجام دهید.

تیر

شما قادر به این نیستید که جزیی از یک گروه نباشید. سعی نکنید که با دیگران به سختی مشاجره کنید. این سیاست خوبی برای تحریک امواج مثبت نخواهد بود. هیچ کدام از این ها باعث نمی شود که قدرت خلاقیت شما تقویت شود. در ضمن تا زمانیکه کسی ازشما سئوالی نپرسیده است نظرات تان را برای خودتان نگاه دارید.

مرداد
اگر چه سفر و حرکت الان در نشان شما دیده نمی شود در عوض شما می توانید در ذهن تان به نقاط دور و ناشناخته سفر کنید. ممکن است بخواهید از فرهنگ های بیگانه چیزی بیاموزید یا اینکه مایل باشید که تاریخ اجداد و نیاکان خود را بشناسید. به یاد داشته باشید نیازی به ژست و ادا درآوردن و آب و تاب دادن به ماجرا نیست ؛ آنها فقط شما را از راه اصلی که در نظر دارید باز می دارند.

شهریور
امروز ممکن است برای تصمیم گیری در مسائل مالی دچار شک و تردید باشید و دوست ندارید که از کسی درخواست کمک کنید. نگران نباشید؛ دیگران نمی توانند موقعیت شما را از چنگ تان درآورند و هنوز با شما به عنوان کسی که چیزی را گم کرده است رفتار می کنند. در دام کسی نیفتید و اجازه ندهید شخص دیگری پول شما را اداره کند. بهترین کار این است که خودتان این مسئولیت را بر عهده بگیرید.

مهر
یک تغییر ناگهانی در درآمد شما یا در قطع یک شراکت جدید برای شما کافی خواهد بود تا بفهمید که تغییرات اقتصادی بوسیله تصمیمات اشخاص است که اتفاق می افتد. گرفتگی ماه امروز دومین خانه از “پول” شما را تحت تاثیر خود قرار می دهد و آن را فعال می کند. بنابراین ممکن است فقط نگران این باشید که چقدر استرس و پریشانی روی درآمد شما تاثیر می گذارد و اکنون بهتر است قضایا را در شکل وسیع خود ببینید. اگر خودتان را از این تجسم دور کنید می توانید برای دیگران احساس دلسوزی بیشتری داشته باشید که در لحظات پریشانی شما آنها نیز بدردتان خواهند خورد.

آبان
شما می دانید که اکنون از زندگی چه می خواهید و اگر هر کسی سهوا بر سر راه شما بایستد ممکن است ناگهان و به طور غیر ارادی به او اهانت کنید بدون اینکه حتی بفهمید این کار را کرده اید. به یاد داشته باشید که مجبور نیستید هر چیز کوچکی را که احساس می کنید بیان کنید.

آذر
مدت زمانی است که با خود و دلتان در حال ستیز هستید! اگر اینطور است، توجه داشته باشید که مار گزیده اگر از ریسمان سیاه و سفید نترسد دوباره و از همان نقطه گزیده خواهد شد. پس قبل از اینکه احساس آن هم از نوع ظاهری، بر عقل و منطق شما غالب شود. با نگاهی به گذشته و کنکاش در شرایط فعلی، نسبت به درستی ابزار تمایل عاشقانه “طرف مقابل” که میگوید، برای او فقط خود شما مطرح هستید، بیشتر فکر کنید. در این زمان شما تحت فشار قرار خواهد گرفت تا پاسخ مثبت را دریافت کنید.

دی
برنامه هایی که برای یک سفر در آینده نزدیک داشتید در حال تحقق یافتن است و شما مجبور می شوید که برای آن برنامه ریزی کنید. یا شاید هم ناگهانی تصمیم بگیرید که به مدرسه برگردید تا در یک رشته کاملا جدید شروع به تحصیل کنید. به افکاری که باعث می شوند تا شما این ریسک رانپذیرید توجهی نکنید. بر اهداف بلند مدت تان تمرکز کنید و ذهنیت خود را تغییر ندهید.

بهمن
با وجود اینکه اغلب شما آدم حساس و عاطفی هستید اما امروز احساسات شخص دیگری است که یک موقعیت حساس را بوجود می آورد. ممکن است آرزو کنید که کاش دیگران بیشتر مراقب سخن گفتن خود باشند چرا که بعضی از حرف های آنان ممکن است برای تان مضر باشد. در ذهن شما راه های خوب و مناسبی وجود دارد تا روابط تان را به تعادل همیشگی خود برگرداند. با این حال زمانیکه ظاهر هر چیزی مشخص باشد شما راحت تر می توانید برای مشکلات تان راه حل مناسبی پیدا کنید.

اسفند
خانمهای متولد این ماه معمولا” اسرار و راز و رمزهای خود را پنهان میکنند و همین سبب آشفتگی فکری میشود در حالیکه گاه آدمها باید به یک شخص اطمینان کنند، شخصی که قابلیت راز داری خود را ثابت کرده باشد تا با بازگویی رازها و مسائلی، سبک شوند.

 

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن