سرگرم شو

فال روزانه ۱۹ / ۰۷ / ۱۳۹۳

فال روزانه ۱۹ / ۰۷ / ۱۳۹۳

0000fu3464

فروردین

امروز تقریبا همه فکر و ذهن شما درگیر مسایل کاری است. همه تلاش خود را می کنید تا از جایگاه کنونی خود بالاتر بروید. ایده های خلاقانه بسیاری در ذهن شما وجود دارد و در کنار انرژی های بسیار زیاد و مثبتی که دارید می توانید منتظر موفقیت های بسیار زیادی در روزهای آینده باشید. این را بدانید که باید به گزینه ها و حق انتخاب هایی که دارید، حواستان را جمع و بهترین آنها را انتخاب کنید. در مسایل عاطفی اما احساس می کنید رابطه شما آن طور که می خوهید نیست. دوست دارید در آن نیز تغییراتی ایجاد کنید. برای این مساله باید با عشقتان حرف بزنید و با همفکری هم برای این امر راهکار مناسب بیابید.

اردیبهشت

امروز ذهنتان کاملا درگیر است و دایم دوست دارید کاری انجام دهید. از این که بی کار در یک گوشه بنشینید عصبی می شوید. به همین دلیل، روز بدون استراحتی خواهید داشت. البته نکته منفی این همه فکر این است که نمی توانید میان گزینه های مختلفی که وجود دارد، گزینه مناسب را انتخاب کنید. مشغله های فکری شما را در یک حالت ناپایدار فکری قرار داده اند. اما سخت نگیرید و بدانید با کمی تمرکز و تلاش می توانید در یک وضعیت معلوم قرار بگیرید. این عدم ثبات در مسایل عاطفی نیز وجود دارد و به رابطه خود دچار شک و تردید می شوید و فکر می کنید رفتارها واقعی نیستند. اما این تصور اشتباه و گذرا است و نباید به آن اهمیت بدهید.

خرداد

انرژی های بسیاری در هوا جاری است. از آنها باید در جهت پیشبرد اهداف و کارهای خود بهره بگیرید. ارتباط های کاری و اجتماعی شما امروز بسیار عالی هستند و حتی می توانید به شراکت با یکی از دوستان خود فکر کنید. از انرژی های موجود برای برنامه ریزی و تعیین وظیفه هر یک از دو طرف بهره بگیرید تا در آینده با هم به مشکل برنخورید. مطمئن باشید با کمی تلاش بیشتر می توانید به اهداف خود دست پیدا کنید. امروز با حرف و کلام و جملات عاشقانه می توانید دل فرد مورد علاقه خود را ببرید و او را شیفته خود کنید. قدرت کلامی و تاثیر جملات شما امروز در اوج است و از آن نهایت استفاده را ببرید.

تیر

امروز انرژی شما بسیار زیاد است. دوست دارید به همه دنیا نشان دهید چه فکرهای خوبی در سر دارید و بیشتر کارهای خود را برای که تایید و تعریف دیگران انجام می دهید. البته هدف هر چه که باشد در نتیجه سخت کوشی های خود به نتایج بسیار خوبی دست می یابید که نمی توان آنها را نادیده گرفت. در نتیجه آنها حتی مورد تحسین و تشویق اطرافیان نیز قرار می گیرید و این بسیار در روحیه شما موثر است. در ارتباط هایی که امروز دارید احتمالا با فرد رویاهای خود ملاقات می کنید. اما خیلی هیجان زده و شتابزده رفتار نکنید. با اعتماد به نفس و کمی جسارت برای پیشنهاد دوستی پا پیش بگذارید.

مرداد

یک روز سرشار از موفقیت و شادی در انتظار شما است. فکرتان کاملا باز است و می توانید در حوزه کاری خود ایده پردازی های بسیار ناب و عالی داشته باشید. همیشه در مسایل کاری سختکوش هستید و از موانع نیز هراسی به دل راه نمی دهید. این شهامت و تلاش امروز پررنگ تر از همیشه خواهد بود و از این مساله بسیار خوشحال هستید. احتمالا به مسایل ماورایی و روحی یا حتی مسایل عرفانی علاقه خاصی پیدا کنید. به طوری که حتی شاید برای ثبت نام در کلاس های آموزشی در این زمینه ها اقدام کنید. اما کمی دست نگهدارید. در مسایل عاطفی هم خوشبختانه امروز همه مسایل میان شما و فرد مورد علاقه تان کاملا شفاف است و با هم رابطه بسیار خوبی دارید. با هم بیرون بروید و لحظه های شاد و پرعشقی در کنار یکدیگر تجربه کنید.

شهریور

امروز بهترین فرصت برای سروسامان دادن به مسایل مالی است. فکرتان خیلی خوب کار می کند و می تواند برای آینده بهتر سرمایه گزاری کنید. اگر قرار است وام بگیرید، پیش از هر اقدامی درست حساب و کتاب کنید تا بدانید چگونه می توانید ارزش آن را چند برابر کنید. این را بدانید که فکرهای مالی شما خوب هستند اما بهتر است برای نتیجه عالی با یک کارشناس هم در این مسیر مشورت کنید. امروز مسایل بسیار مهم و ارزشمندی در مورد عشق متوجه خواهید شد. اینکه فرد دلخواه شما چگونه لباس می پوشد و تا چه اندازه مرتب، دقیق و باهوش است. امروز سرشار از لحظه های شاد و دوست داشتنی است و از داشتن این رابطه خوشحال هستید.

مهر

امروز روحیه بسیار خوب و ذهن کاملا باز دارید. دوست دارید با دوستان و اطرافیان خود ارتباط نزدیک تری داشته باشید. توسعه ارتباط های اجتماعی و گسترده تر کردن حلقه دوستان به شما کمک می کند تا افکار و ایده های جدیدی در زندگی و حتی کار داشته باشید. نتیجه این افکار برایتان بسیار مفید است. معاشرت های کاری موجب می شوند تا نگاهتان به دنیا اطراف تغییر کند و در مسیر جدیدی گام بردارید. در مسایل عاطفی این طور به نظر می رسد که شما در بیشتر مواقع در حال اعتراض و شکایت از اتفاق ها هستید. شاید بهتر باشد امروز کمی به خود کمک کنید و رفتار مناسب تری با فرد مورد علاقه خود داشته باشید.

آبان

امروز هیجان، اشتیاق و انرژی بسیار زیادی دارید. از این همه خوبی و نیروهای مثبت در جهت بهبود وضعیت کاری و شخصی استفاده کنید. حلقه دوستان را توسعه دهید و با افراد جدید آشنا شوید. با معاشرت با افرادی که برایتان بسیار ارزشمند هستند، دیدگاه های خود را در زندگی تغییر دهید. امروز احساس  می کنید همه دنیا در دست شما است و قدرت و اعتماد به نفس کافی برای انجام هر کاری را دارید. حتی شاید از نظر احساسی و عاطفی امروز کمی احساس تنهایی داشته باشید و تصور کنید اطرافیان نمی توانند به درستی شما را درک کنند. اما خودتان هم در این امر بی تقصیر نیستید.

 
آذر

حس اعتماد به نفس شما امروز زیاد است. از این امر بسیار خوشحال هستید و می توانید با قدرت بیشتری کارهای خود را به انجام برسانید. انرژی های امروز در این امر بی تاثیر نیستند. کائنات بهترین ها را برای شما رقم زده است. از این فرصت برای توسعه حلقه دوستان و آشنایی با افراد جدید بهره بگیرید. سفر یا خرید کردن نیز می تواند تاثیر جالبی در روحیه شما داشته باشد. در مسایل عاطفی اما کمی دوری برای هر دو شما لازم است. یک ناراحتی یا مشکل کوچک موجب ایجاد سوتفاهم شده است و نمی توانید آرامش همیشگی را با هم داشته باشید. بهتر است به طور موقت دور باشید تا عشقتان پایدار بماند.

دی

امروز انرژی های بسیار دارید و این مساله موجب جلب توجه دیگران نیز می شود. می توانید با روحیه بسیار خوبی که دارید دوستان بسیار خوب برای خود پیدا کنید. آشنایی با افراد جدید موجب می شود تا دیدگاه های جدیدی نیز در زندگی یابید که در مسیر موفقیت شما بسیار موثر هستند. اگر فکرتان مشغول مسایل کاری و انجام وظایف است، شاید کمی پیاده روی بد نباشد. با قدم زدن در دل طبیعت می توانید تا اندازه زیادی فشارهای ذهنی خود را کاهش دهید. اما در مسایل عاطفی چندان موفق نیستید. شاید بهتر باشد در زندگی عاطفی خود تغییراتی ایجاد کنید.


بهمن

امروز فعالیت های گروهی بسیاری خواهید داشت و با افراد بیشتری آشنا می شوید و با دوستان خود رابطه نزدیک تری پیدا می کنید. برای انجام این کارها نیز به تلاش شما نیازی نیست و نیروهای امروز همه این رویدادها را جلوی پای شما قرار می دهند. شاید حتی پیشنهادهای کاری جالب و مفیدی داشته باشید. در مسایل عاطفی اما بسیار سرد و بی حوصله هستید. مراقب رفتارهای خود باشید زیرا امکان دارد عشقتان این مساله را تاب نیاورد و او را برای همیشه از دست بدهید.

اسفند

امروز فرصت های مالی بسیار خوبی پیش روی شما قرار می گیرند. این مساله موجب غرور و خوشحالی شما می شود. البته این خوشحالی بیهوده نیست و در نتیجه سخت کوشی و هوشیاری شما به دست آمده است. شما با تلاش به این پول رسیده اید، بنابراین یک شبه آن را هدر ندهید و وسایلی که واقعا نیاز ندارید را نخرید. اطرافیان اعتقاد دارند شما بسیار خیال پرداز هستید اما شما به مسایل ماورایی بسیار علاقه مند هستید. امروز به فردی که مدت ها است با او در ارتباط هستید احساس نزدیکی بیشتر خواهید داشت و باعث می شود تا قرار ملاقاتی با هم تنظیم کنید و بیرون یا رستوران بروید.

برچسب ها

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن