چه خبر؟

دایی: راه‌آهن با ۵ باخت دیگر هم بحرانی نمی شود

به گزارش خبرگزاری فارس، علی دایی در نشست خبری پیش از بازی با استقلال اظهار داشت: بخاطر تأخیر چند دقیقه‌ای عذرخواهی می‌کنم. در ترافیک بودم و دیر رسیدم. بازی فردا با استقلال مسابقه جذابی خواهد شد. ما بعد از دیدار با نفت آبادان بازی خوبی در کیش برگزار کردیم و تمرینات خوبی داشتیم و روی نقاط ضعف خود کار کردیم.

وی ادامه داد: متاسفانه در مسابقه با نفت، با اینکه خوب بودیم و موقعیت‌های زیادی بدست آوردیم، در نهایت بازی را واگذار کردیم. این نتایج به دلخواه من نیست و نمی‌توانم آن را قبول کنم.

دایی تصریح کرد: برای استقلال و هوادارانش احترام قائلم و امیدوارم این تیم به غیر از بازی فردا برابر راه‌آهن، در سایر مسابقاتش موفق باشد. بازیکنان استقلال در تیم ملی بازی کردند و این مسئله به آن‌ها کمک می‌کند. آنها روز سه‌شنبه در تیم ملی بودند و بازی، روز جمعه است بنابراین فرصت کافی برای ریکاوری را داشتند. این نشان می‌دهد که استقلال تیم بزرگی است که ۵ بازیکن آن در تیم ملی بازی می‌کنند.

وی تاکید کرد: از نظر انفرادی، استقلالی‌ها در سطح بالایی هستند و همین کار ما را مشکل می‌کند، اما ما می‌خواهیم فردا روند دیگری داشته باشیم و نتایج بد گذشته را تغییر دهیم تا در بازی‌های بعدی نیز با اعتماد به نفس بازی کنیم. ما برای گرفتن هر ۳ امتیاز به دیدار استقلال می‌رویم. خیلی‌ها می‌گویند این مسئله شدنی نیست اما ما با تمام توان کار کرده‌ایم تا فردا روز خوبی داشته باشیم.

سرمربی راه‌آهن در مورد اینکه تیمش روی اشتباهات فردی گل می‌خورد، گفت: ما جلسات زیادی با بازیکنان داشتیم و با تک تک آنها کار کردیم تا درصد اشتباهات را پائین بیاوریم و موفق شویم.

دایی در مورد مشکلش با ستار زارع گفت: من با زارع مشکلی نداشتم. بحث ما نظم و انضباط تیمی است. زارع از نظر اخلاقی نمونه است اما ۲ روز دیر به اردوی کیش آمد. ما هم چند روزی او را کنار گذاشتیم و در نهایت با صحبت‌هایی که انجام شد باشگاه تصمیم گرفت که برگردد و همچنین بیشتر تمرین کند تا عقب‌ماندگی‌اش را جبران کند.

علی دایی در مورد اینکه در گذشته نتایج خوبی در برابر استقلال با تیم‌های دیگر گرفته است گفت: شرایط تیم‌هایی که در آن کار می‌کردم با یکدیگر فرق داشته است. فصل گذشته هم با پرسپولیس مقابل استقلال فوتبال خوبی بازی کردیم اما به فوتبال خوب امتیاز نمی‌دهند و ۲ بار در کمال بدشانسی به استقلال باختیم. با این حال آمار را فراموش کنید. ما در حال و آینده زندگی می‌کنیم. من از گذشته درس می‌گیرم و از این درس‌ها استفاده می‌کنم. ما فردا با راه‌آهن مقابل استقلال بازی داریم و آماده‌ایم که این تیم را شکست بدهیم.

دایی در مورد اینکه آیا همچنان معتقد است با قبول سرمربیگری راه‌آهن ریسک نکرده، گفت: من به کارم اعتقاد دارم و می‌توانیم در آینده نتیجه خوبی بگیریم من به نتایج گذشته کاری ندارم هرچند اگر شانس داشتیم اکنون راه‌آهن در جایگاه بالاتری قرار می‌گرفت. در بازی‌های بعدی نیز بهتر کار می‌کنیم و نقاط ضعف خود را پوشش می‌دهیم. ما خیلی خوب کار کرده‌ایم و می‌خواهیم در بازی بزرگ فردا سربلند باشیم.

دایی در مورد اینکه فردا بعد از مدت‌ها در ورزشگاه آزادی مقابل تماشاگران مربیگری می‌کند، گفت: من همواره مدیون هواداران هستم. آنها حتی در راه‌‌آهن نیز من را تنها نگذاشتند. ورزشگاه آزادی حال و هوای دیگری دارد. تیم من یک سال و نیم گذشته در ورزشگاه آزادی بازی می‌کرد. فضای ورزشگاه آزادی با هیچکدام از ورزشگاه‌های ایران قابل مقایسه نیست. امیدوارم فردا با یک نتیجه خوب بتوانیم طرفدارانمان را خوشحال کنیم.

علی دایی در مورد اینکه در صورت شکست برابر استقلال وضعیت راه‌آهن بحرانی می‌شود، گفت: ‌شرایط تیم ما هیچوقت بحرانی نمی‌شود. ما اگر ۵ باخت دیگر هم بیاوریم باز هم در شرایط بحرانی قرار نمی‌گیریم زیرا می‌توانیم از این حالت خارج شویم چون به کارمان اعتقاد داریم و خوب کار می‌کنیم. خدا هم می‌گوید اگر خوب و درست کار کنید پاداش می‌گیرید. بنابراین ما هیچوقت در شرایط بحرانی قرار نمی‌گیریم.

وی با اشاره به درگذشت مادر محمد دادکان هم گفت: از این فرصت استفاده می‌کنم و این مصیبت را به خانواده دادکان تسلیت می‌گویم. او ما را در غم خود شریک بداند.

دایی در مورد اینکه خیلی از همدوره‌های او در هیچ تیمی مربیگری نمی‌کنند و این ضعف فدراسیون فوتبال است، گفت: مشکلات فوتبال ما خیلی زیاد است و فقط این تنها مشکل ما نیست. البته بحث فقط این نیست که فدراسیون کم‌کاری کرده و بها نداده، متاسفانه ما خودمان هم با زندگی‌هایی که داشتیم از مسائل فنی فوتبال دور شده‌ایم. اگر فردی علاقمند باشد می‌تواند به دنبال کلاس‌ها برود و اینگونه نیست که بگوئیم فقط آنها حمایت لازم را نکردند. نباید تقصیر را فقط گردن فدراسیون فوتبال بیندازیم. مشکلات ساختاری فوتبال و ورزش ما بیشتر از این چیزهاست و این مسائل در آن گم است. خودمان باید اراده داشته باشیم و کار کنیم. ۵۰ درصد فدراسیون مقصر است و ۵۰ درصد هم خود ما.

دایی در مورد اینکه باشگاه راه‌آهن و پرسپولیس بر سر جذب مهدی کیانی بازیکن تراکتورسازی با یکدیگر رقابت دارند و استیلی گفته من با رفاقتم با قلعه‌نویی، کیانی را جذب می‌کنم، گفت: ما می‌خواهیم کیانی را از نیم فصل در  اختیار بگیریم تا نقاط ضعف خود را پوشش دهیم و همچنین می‌خواهیم یک یا ۲ بازیکن خارجی هم جذب کنیم تا از نظر فنی قوی شویم. در اینجا بحث رقابت مطرح است. هر باشگاهی که بتواند این بازیکن را با رقابت سالم جذب می‌کند. انصاری فرد به باشگاه تراکتورسازی نامه نوشته و با سردار جعفری و قلعه‌نویی صحبت کرده تا بازیکن جذب کنیم در نهایت این خود بازیکن است که باید تصمیم بگیرد که در کدام تیم بازی بکند ما خیلی قبل‌تر از پرسپولیس برای جذب کیانی اقدام کردیم. اگر کیانی به تیم ما بیاید می‌تواند به ما کمک کند و اگر هم نیاید برایش در هر تیمی که حضور دارد آرزوی موفقیت می‌کنم.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن